vorst vannacht? potten naar binnen?

12-05-2010 18:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zojuist het weerbericht voor komende nacht op weeronline:

De minima komen uit rond 3 graden, tijdens een brede opklaring is er kans op vorst aan de grond.

Maar bij het knmi lees ik niets over vorst aan de grond (minima 4 graden). Aangezien mijn vriend in het buitenland zit moet ik voor de tuin zorgen en bij dreigende vorst moet ik van alles (veel potten/planten) naar binnen slepen.

Zou dit nodig zijn vannacht?? (of waken bij de thermometer?)
Denk dat je de hele nacht wakker moet blijven om op de thermometer te letten hihi. Ach, ik zie het altijd wel of ze het overleven. Ga niet alles naar binnen slepen, maarja als je op safe wilt spelen moet je dat natuurlijk wel doen.
Lesbiennes kunnen toch wel tegen beetje kou ?
Aliquando et insanire lucundum est
quote:RemboEnRembo schreef op 12 mei 2010 @ 18:44:

kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ja erg he en dan zijn de ijsheiligen al langs geweest, maar ik laat buiten alles gewoon staan

Lesbiennes kunnen toch wel tegen beetje kou ?Ik neem aan dat ze een winterjas in de kast hebben hangen...
neuh joh kan geen kwaad..

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Jala5 schreef op 12 mei 2010 @ 18:46:

Ja erg he en dan zijn de ijsheiligen al langs geweest, maar ik laat buiten alles gewoon staan

Nee hoor, die zijn van 12 tot 14 mei Dus nog even geduld

@Vivaviva; ik zou wel even alles binnenhalen
De ijsheiligen komen dus zeg maar vannacht
*hangt een streng knoflook op en zet een crucifix buiten de deur*
Strak plak Sarah. Ik heb nog wel een glow in the dark Maria ergens, die zet ik er ook maar bij. Je weet het niet he.
proest
quote:vivaviva78 schreef op 12 mei 2010 @ 18:12:

Ik lees zojuist het weerbericht voor komende nacht op weeronline:

De minima komen uit rond 3 graden, tijdens een brede opklaring is er kans op vorst aan de grond.

Maar bij het knmi lees ik niets over vorst aan de grond (minima 4 graden). Aangezien mijn vriend in het buitenland zit moet ik voor de tuin zorgen en bij dreigende vorst moet ik van alles (veel potten/planten) naar binnen slepen.

Zou dit nodig zijn vannacht?? (of waken bij de thermometer?)Waarom vraag je het niet aan je vriend?
Dacht ik dus echt dat ze op 11 mei met zijn allen een feestdag (roomskath.) hadden, nouja weer wat geleerd, dank jullie , ga ik de potten toch maar binnen halen denk
google bied uitkomst:

IJsheiligen is één van de oudste en wellicht het bekendste begrip uit de volksweerkunde. De eerste berichten over deze "strenge heren" dateren van rond het jaar 1000. De IJsheiligen zijn St. Mamertus, St. Pankratius, St. Servatius en St. Bonifatius. Zij vieren hun naamdagen op achtereenvolgens 11, 12, 13 en 14 mei.
Alles blijft lekker buiten. Het regent. En het is 6.7 graden.

@ stoeptegel: die zit in een hele andere tijdzone en op dit moment moeilijk bereikbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven