Vraagje over Internet verbinding

19-05-2010 21:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
(ik kon niet zo snel zien of hier al een topic over was. Ik hoop dat het hier goed staat)

Hoi,

Ik ga binnenkort op mezelf wonen, en zou graag wat informatie willen over jullie internet verbinding, want ik heb er werkelijk waar geen verstand van.

Wat voor provider hebben jullie?

Zijn jullie tevreden?

Ook ergens slechte ervaringen mee? Bij welke provider moet ik absoluut geen abonnement nemen?

Wat is een normale prijs voor draadloos internet?

Kijk, ik kan dit natuurlijk ook op internet vinden, maar ik zou graag jullie ervaringen willen horen, wat jullie prettig vinden.

Alvast bedankt,

Zonneschijn
Ik lees geinteresseerd mee.

Ga in augustus verhuizen en wil ook graag zo goedkoop mogelijk (en wél goed) draadloos internet.
Ik heb de dreamdeal van UPC: Internet, digitale TV en telefoon.

Zelden een storing en ben per maand voor dit alles 55 euro kwijt.
Haha, graag gedaan!

Je hoort zoveel verschillende verhalen.

De één is bv. niet te spreken over Ziggo, terwijl de ander het alleen maar aan raadt.

Ik ben erg benieuwd.
Ik hoef géén vaste telefoonlijn.

digitale tv zou wel lekker zijn.

Nu met ex hebben we ziggo alles in één en daar zijn we prima tevreden over maar ik wil en kan straks gewoon niet zoveel betalen.
xs4all: niet het goedkoopst, maar prima service.
Ik heb vaste telefoon, omdat mijn dochter in het buitenland woont en dan is mobiel gewoon veel te duur.
quote:Nammma schreef op 19 mei 2010 @ 22:08:

Ik heb vaste telefoon, omdat mijn dochter in het buitenland woont en dan is mobiel gewoon veel te duur.Kun je ook skypen toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoef ook geen vaste telefoonlijn.

Ik hoef ook niet perse digitale tv.

Maar dus alleen tv en internet aansluiting.
1 tip: géén Ziggo nemen!

Ik ben 3 maanden geleden overgestapt van KPN naar Ziggo naar zo'n alles in 1 abonnement (telefoon+internet+televisie) en het is 1 doffe ellende, ik ben bijna een maand heel slecht telefonisch bereikbaar geweest (als ik opnam hoorde men mij niet, ik hen wel) en de klantenservice van Ziggo is 1 doffe ellende. Ik heb de telefoon + internet van Ziggo weer opgezegd (voor tv heb ik nog geen beter alternatief gevonden ivm zenderaanbod) en ga nu over op glasvezeltelefonie + internet van KPN.
Recentelijk is dit 3, 4 keer langsgekomen in digi.
quote:wijnands schreef op 19 mei 2010 @ 22:22:

Recentelijk is dit 3, 4 keer langsgekomen in digi.kun je mooi even linkje hier plakken
Haha. Ik zie inderdaad 2 topics voorbij komen daar.

Sorry voor een nieuwe dan! (ook nog eens bij het verkeerde onderwerp.)

Deze kan dan voor mijn part verwijderd worden en dan stel ik daar nog vragen indien nodig.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven