Vreemde klachten van buren.

30-06-2013 21:30 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik nog nooit zo flabbergasted ben geweest als zojuist.

Ik woon in een appartementen complex, de woning van mijn bovenburen is qua indeling identiek aan mijn woning. Dus mijn bankamer onder hun badkamer, mijn slaapkamer onder hun slaapkamer enz.

Nou stond mijn bovenbuurvrouw zojuist aan de deur om te vragen of het klopte dat ik net daarvoor naar het toilet was geweest. Ik werd al bang voor lekkages o.i.d. dus ik antwoord netjes dat ik idd naar het toilet was geweest. Krijg ik serieus de vraag of ik voortaan niet meer tegelijk met haar naar het toilet wil gaan want dat vindt ze niet prettig.

Ligt het nou aan mij dat ik dat echt belachelijk vind?!
Haha, maar waarom? Wat voor reden gaf ze op? Dat jij haar zou kunnen horen?
Hahaha gewoon volgende keer aanbellen of ze niet tegelijkertijd seks wil hebben, dat je het niet fijn vind..

Raaaar wijf!
Hahaaha ik zou haar keihard uitlachen.

Ik zit ook weleens tegelijk met de bovenbuurman/vrouw op het toilet. Gezellig toch (ik hoor ze alleen plassen).
Waarom zou je dat niet mogen dan?
De enige reden was dat ze het niet prettig vond. Waarom ze het niet prettig vindt heeft zen niet verteld, heb er ook niet aan gedacht om dat te vragen. Ik heb zo netjes mogelijk gezegd dat dit mijn appartement is en dat ik naar de wc ga wanneer ik dat nodig vind.
Wat zei je toen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Moet je voortaan eerst even bellen met de vraag of het uitkomt dat jij naar de wc gaat zeker....
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Dreamchild schreef op 30 juni 2013 @ 21:32:

Waarom zou je dat niet mogen dan?

En hoe moet je weten dat zij al op de pot zit?

Bij gelijk arriveren in de toiletruimte, wie mag dan eerst?

Wat nou als je hoge nood hebt en de buuf wil op d'r gemak lang zitten?

Echt... ik heb rare buren, maar dit?
Raar mens zeg! Ik zou steeds even telefonisch melden dat ik naar het tilet ga.
huh? Maar hoe moet jij nou weten of je buuf wel of niet op de wc zit?
Elke keer maar dan ook elke keer aanbellen en zeggen dat je nu gaat plassen of poepen.
Tja als je er niet tegen kunt dat er iemand onder jou zit te schijten, dan moet je niet in een flat gaan wonen. Punt.

Ik hoor mijn bovenbuurman ook wel eens poepen en dan hoop ik alleen maar dat de riolering deugdelijk is aangelegd en dat ik 't niet op mijn kop krijg.
Huts!
Wahahaha, die is goed!!!

Komt ze het voortaan melden dan als ze naar de wc gaat? Of moet jij even roepen: ik ben klaaaaahhaaaaar als jij geweest bent?

Ik voel hier een nieuwe uitzending van de rijdende rechter aankomen, of nog erger: bonje met de buren.
Vraag haar nummer, kun je via whatsapp overleggen wie wanneer naar de wc mag!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Fame schreef op 30 juni 2013 @ 21:36:

Raar mens zeg! Ik zou steeds even telefonisch melden dat ik naar het tilet ga.ik zou een Doodle uitschrijven
Waarom gaat ze zelf niet op een ander moment als ze het zo naar vind...
Haalt ze soms een grap met je uit?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja een keer aanbellen dat je heel lang moet bouten (sorry) en dat je het niet kan ophouden, maar als het haar blieft het ook wel op haar mat kan doen.

Nee tuuk zou ik dat nooit doen maar zo een raar verzoek heb ik ook nooit gehad. Als het heel erg gehorig is dan zou ik een toeter kopen en zeggen als je naar het toilet gaat.

Pffff nee ook niet.

Nou ja, wat heb je gezegd? Ik zou er niets mee kunnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 30 juni 2013 @ 21:39:

Vraag haar nummer, kun je via whatsapp overleggen wie wanneer naar de wc mag!Beter nog: ik zou een groepswhatsapp instellen zodat je alle verdiepingen kan anti-synchroniseren zeg maar.
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 30 juni 2013 @ 21:39:

Vraag haar nummer, kun je via whatsapp overleggen wie wanneer naar de wc mag!Nee hoor gewoon een smsje dat je moet en dan houdt zij het maar op. Snap trouwens niets van haar vraag. Zal ik haar bellen? Ben wel benieuwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Morgen even melden dat je diarree hebt en ws de hele dag op de pot zit. EN dan een pak pampers aanreiken.
He?! En hoe zou jij dan moeten weten wanneer zij naar de wc gaat? Wat een maf wijf! Spoort niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven