Vunzige hobby van kat
zaterdag 28 maart 2020 om 10:22
Onze gecastreerde kater trekt mijn kleding uit de kast van de hangers, vist het uit de wasmand of van bed om er daarna luidkeels op te gaan stampen. Daarbij pakt hij ook een punt van de kleding met zijn bek en trekt er aan. Dit alles met een luide "MAUWAUWAUWAUWAAAAAAAW!".
Eerst deed ie het alleen met wat er op bed lag als ik bijvoorbeeld ging douchen maar nu trekt ie nog net niet de kussenslopen van bed
Hij sleept ook alles de trap af en als het licht is zoals een BH rent ie er mee door de huiskamer.
Iemand tips? Het is naast een opmerkelijke situatie ook niet zo goed voor mijn kleding
Eerst deed ie het alleen met wat er op bed lag als ik bijvoorbeeld ging douchen maar nu trekt ie nog net niet de kussenslopen van bed
Iemand tips? Het is naast een opmerkelijke situatie ook niet zo goed voor mijn kleding
zaterdag 28 maart 2020 om 11:03
Dat alles en paperclips, pennen, potloden, lege snoepverpakkingen vanonder puberbedden, afdekdopjes van de trap en ook een zakje met brood om mee naar school te nemen kwam een kat mee aanlopen, slepend tussen zijn voorpoten onderwijl heel trots kijkend. Bij zelfgevangen ratten kijkt hij ook zo.
zaterdag 28 maart 2020 om 11:04
hahahahahahaha, pokkebeestenMermedina schreef: ↑28-03-2020 11:03Dat alles en paperclips, pennen, potloden, lege snoepverpakkingen vanonder puberbedden, afdekdopjes van de trap en ook een zakje met brood om mee naar school te nemen kwam een kat mee aanlopen, slepend tussen zijn voorpoten onderwijl heel trots kijkend. Bij zelfgevangen ratten kijkt hij ook zo.
zaterdag 28 maart 2020 om 11:26
Dit is gewoon seksueel gedrag. Dat hebben ook gecastreerde katers. Ik had er één die ook op de poesen kroop. Ook één die als ik hem geaaid had uitgebreid zijn stijve piemel ging likken.
Melktrappen doen ze eigenlijk allemaal als ze genieten van het kroelen, ook als ze vanaf kitten met moeder bij je zijn. Als ze het doen als je ze niet aanhaalt en ze doen dat is het anders. Dan staan ze ook, rug gespannen. Ziet er ook seksueel uit vind ik. Precies hoe katten neuken.
Afleiden met een gedragen shirt of sok is een goed idee. Als hij aan iets anders begint hem daar mee naar toe nemen en daar even aanhalen.
Wel een compliment natuurlijk, hij wordt wild van jou. Je bent vast leuk met hem. Nu wil hij meer!
Melktrappen doen ze eigenlijk allemaal als ze genieten van het kroelen, ook als ze vanaf kitten met moeder bij je zijn. Als ze het doen als je ze niet aanhaalt en ze doen dat is het anders. Dan staan ze ook, rug gespannen. Ziet er ook seksueel uit vind ik. Precies hoe katten neuken.
Afleiden met een gedragen shirt of sok is een goed idee. Als hij aan iets anders begint hem daar mee naar toe nemen en daar even aanhalen.
Wel een compliment natuurlijk, hij wordt wild van jou. Je bent vast leuk met hem. Nu wil hij meer!
zaterdag 28 maart 2020 om 12:07
RocketScienceFiction schreef: ↑28-03-2020 11:40Niet het speelgoed wat jij bedoelt. Hij moet poes hebben.
zaterdag 28 maart 2020 om 12:41
Pertinente onzin. Onze poes is met 14 weken bij ons komen wonen en dus langer dan gemiddeld bij moederpoes gebleven. Maar als zij innig tevreden is doet zij ook aan melktrappelen.
Hilarisch topic dit
zaterdag 28 maart 2020 om 13:02
vivapimpelmees schreef: ↑28-03-2020 12:41Pertinente onzin. Onze poes is met 14 weken bij ons komen wonen en dus langer dan gemiddeld bij moederpoes gebleven. Maar als zij innig tevreden is doet zij ook aan melktrappelen.
Hilarisch topic ditHelaas verder geen tips.
Yep.
En mijn met 5 weken gevonden moederloze zwerfpoes doet het niet. En die was dus écht te vroeg bij haar moeder weg
zaterdag 28 maart 2020 om 16:51
Zeg dat wel. Zeker in deze tijden
Nothing happens for a reason
zaterdag 28 maart 2020 om 16:57
Wat is dat toch met mannen die de friendzone niet kunnen aanvaardenRocketScienceFiction schreef: ↑28-03-2020 11:26Dit is gewoon seksueel gedrag. Dat hebben ook gecastreerde katers. Ik had er één die ook op de poesen kroop. Ook één die als ik hem geaaid had uitgebreid zijn stijve piemel ging likken.
Wel een compliment natuurlijk, hij wordt wild van jou. Je bent vast leuk met hem. Nu wil hij meer!![]()
leeg
zaterdag 28 maart 2020 om 17:03
Dit idd, melkstampen.PoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 11:12Doet mijn kater ook en die is tot 13 weken bij zijn moeder geweest. Zegt niet altijd iets. Ze wekken het fijne en veilige gevoel dan weer op wat ze bij hun moeder hadden.
Doet bijna iedere kat, ook poezen.
Heeft niks met vunzigheid/sexueel gedrag te maken.
zaterdag 28 maart 2020 om 17:05
Wilde ik ook al tikken. Hier ook iets langer dan 13 weken in het nest geweest, en de ene 'melkt' en de andere niet. De eerste is ook veel schootzitteriger dan zijn broer.PoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 11:12Doet mijn kater ook en die is tot 13 weken bij zijn moeder geweest. Zegt niet altijd iets. Ze wekken het fijne en veilige gevoel dan weer op wat ze bij hun moeder hadden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras