Waar cavia halen voor kerstdiner ?
maandag 19 december 2011 om 16:46
Met mijn jaarclub hebben we in de week voor kerst altijd een 'bijzondere dieren' maaltijd. De afgelopen jaren hebben we onder andere apenvlees en krokodil op.
Dit jaar ga ik het voorgerecht maken. Ik heb al een goed recept gevonden voor cavia. Alleen het moet dan wel gaan om de grote cavia uit Zuid-Amerka en niet die kleine krengen die je hier in de dierenwinkel haalt. Iemand enig idee waar ik een reuzecavia kan vinden, liefst niet verder dan een half uur rijden van Utrecht?
Dit jaar ga ik het voorgerecht maken. Ik heb al een goed recept gevonden voor cavia. Alleen het moet dan wel gaan om de grote cavia uit Zuid-Amerka en niet die kleine krengen die je hier in de dierenwinkel haalt. Iemand enig idee waar ik een reuzecavia kan vinden, liefst niet verder dan een half uur rijden van Utrecht?
maandag 19 december 2011 om 16:54
maandag 19 december 2011 om 16:55
quote:jubjub1234 schreef op 19 december 2011 @ 16:49:
tssssss, wat een achterlijk gedoe zeg. Hoop dat je er helemaal geen een kunt vinden. Niet normaal zeg. Hebben jullie studenten heeft jouw jaarclub niks beters te doen ofzo?Ik voelde me als student een beetje onterecht aangesproken .. Ik maak nooit dat soort gekke dingen.
tssssss, wat een achterlijk gedoe zeg. Hoop dat je er helemaal geen een kunt vinden. Niet normaal zeg. Hebben jullie studenten heeft jouw jaarclub niks beters te doen ofzo?Ik voelde me als student een beetje onterecht aangesproken .. Ik maak nooit dat soort gekke dingen.
maandag 19 december 2011 om 16:55
Dus je maakt helemaal een account aan om dit hier op het forum te kunnen vragen? En die jaargenoten van je, hebben die geen inspiratie?
Koop er een paar bij je plaatselijke dierenwinkel, een paar kleintjes bij elkaar maken 1 grote moet je maar denken. Wel gezellig samen met je jaargenoten de nek omdraaien en villen natuurlijk. Wie a zegt moet ook b zeggen. Eet smakelijk!
Koop er een paar bij je plaatselijke dierenwinkel, een paar kleintjes bij elkaar maken 1 grote moet je maar denken. Wel gezellig samen met je jaargenoten de nek omdraaien en villen natuurlijk. Wie a zegt moet ook b zeggen. Eet smakelijk!
maandag 19 december 2011 om 16:58
http://www.koksforum.nl/phpBB2/viewtopi ... =19&t=5455
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 december 2011 om 16:58
Sorry, maar ik vind het echt ziekelijk dat je cavia wilt gaan eten en al eerder apenvlees hebt gegeten omdat het Kerst is. Ik heb er verder geen woorden voor.
Overigens vind ik het sowieso belachelijk dat mensen met Kerst ineens allerlei rare dingen (met name dieren) gaan eten...ik doe er niet aan mee!
Overigens vind ik het sowieso belachelijk dat mensen met Kerst ineens allerlei rare dingen (met name dieren) gaan eten...ik doe er niet aan mee!
maandag 19 december 2011 om 17:01
maandag 19 december 2011 om 17:02
Als niemand hier precies weet hoe het smaakt weten je tafelgenoten dat vast ook niet. Dan kun je net zo goed kip gebruiken
Overigens heeft de Makro wel een ruime selctie exotisch vlees. Maar cavia's heb ik er nog nooit gezien.
Overigens heeft de Makro wel een ruime selctie exotisch vlees. Maar cavia's heb ik er nog nooit gezien.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 19 december 2011 om 17:02
Eet iedereen die zo geschokt is wel vlees?
en als jullie vlees eten eten jullie dan kwartel/konijn/hert/lam of alleen onherkenbare plofkipfilets?
Als jullie allemaal vegetariër zijn snap ik het en beetje, maar anders vind ik het nogal hypocriet.
(wat niet wegneemt dat ik ook denk dat TO een troll is)
en als jullie vlees eten eten jullie dan kwartel/konijn/hert/lam of alleen onherkenbare plofkipfilets?
Als jullie allemaal vegetariër zijn snap ik het en beetje, maar anders vind ik het nogal hypocriet.
(wat niet wegneemt dat ik ook denk dat TO een troll is)