Waar een naaimachine kopen
donderdag 26 juli 2018 om 18:16
Heb ik eindelijk besloten om toch een naaimachine te willen, kan ik er nergens een vinden 
Wil het liefst gewoon in een winkel kopen. En een niet te dure, 100-150 euro, eerst maar eens kijken of ik het echt iets vindt.
Iemand een idee waar ik er één kan halen? MediaMarkt had ik al gekeken vanmiddag maar die had ze niet staan. Online wel, maar ik wil 'm dus het liefst meteen meenemen
Wil het liefst gewoon in een winkel kopen. En een niet te dure, 100-150 euro, eerst maar eens kijken of ik het echt iets vindt.
Iemand een idee waar ik er één kan halen? MediaMarkt had ik al gekeken vanmiddag maar die had ze niet staan. Online wel, maar ik wil 'm dus het liefst meteen meenemen
donderdag 26 juli 2018 om 18:26
Oh ik kan wel jurkjes maken enzo, dus denk dat ik het uiteindelijk wel leuk vindt om het vaker te gaan doen. Dus dan heb ik er liever één waar ook bijv. een stretchsteek op zit.
donderdag 26 juli 2018 om 18:30
Ik heb pas de singer simple gekocht in een kek kleurtje (blauw groen).
Het is wel net iets boven je budget, 199 euro. Maar een gouden machine, werkt echt fantastisch, ben er echt verslaafd aan. Deze heb ik gekocht bij de speciaalzaak op de van wou straat in amsterdam, maar op internet staat die ook voor 169
Het is wel net iets boven je budget, 199 euro. Maar een gouden machine, werkt echt fantastisch, ben er echt verslaafd aan. Deze heb ik gekocht bij de speciaalzaak op de van wou straat in amsterdam, maar op internet staat die ook voor 169
donderdag 26 juli 2018 om 18:32
donderdag 26 juli 2018 om 18:36
donderdag 26 juli 2018 om 18:38
Met dat budget kun je beter een tweedehandsje kopen van een degelijk merk, dan een nieuwe net-iets-te-goedkope van bijvoorbeeld Singer.
Een naaimachinezaak is een goed startpunt, daar kun je dan ook terecht voor onderhoud. Die zitten overal wel, even googelen of rondvragen voor iets bij jou in de buurt.
Een naaimachinezaak is een goed startpunt, daar kun je dan ook terecht voor onderhoud. Die zitten overal wel, even googelen of rondvragen voor iets bij jou in de buurt.
donderdag 26 juli 2018 om 18:40
Oeh die is heel mooi!Tante_Ans schreef: ↑26-07-2018 18:36https://www.naaimachineshop.nl/site/naa ... imple-3223
Deze heb ik gekocht
donderdag 26 juli 2018 om 18:49
Nee kloptstippensokken schreef: ↑26-07-2018 18:45'Mooi' zou geen criterium moeten zijn bij de aanschaf van een naaimachine![]()
Best lastig nog om een goede te vinden voor mijn budget inderdaad. Op marktplaats staat ook weinig in de buurt helaas.
Liefst wil ik meteen aan de slag, heb leuke stoffen gezien
donderdag 26 juli 2018 om 18:51
Beter even bij een naaimachinezaak kijken, die hebben vast wel tweedehandsjes en ze zijn dan in elk geval gesmeerd en nagekeken.
donderdag 26 juli 2018 om 18:55
Ze zitten op De Meent, hebben ook gebruikte met garantie:
https://www.matson.nl/tweedehands
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
donderdag 26 juli 2018 om 18:58