waar vind ik dit servies? wit met een zwart silhouet

15-09-2009 21:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb in mijn hoofd een stel borden die ik eens gezien heb: wit met een groot zwart silhouet van een dier (hert? panter? geen idee). maar heb ik het in een woonblad gezien, op een website? ik weet het niet meer... iemand een idee? volgens mij waren het gebaksbordjes. dus niet van die fijne kriebellijntjes / sprookjesachtig, maar juist een vrij minimalistisch silhouet.
Waren het misschien niet gewone witte borden met van die speciale stickers er op? En anders: google eens bij google-afbeeldingen op 'servies ontwerpwerk'. Dan kom je servies met silhouetten tegen!
thnx beetie, maar helaas... deze waren het niet (al zijn ze ook leuk). het silhouet beslaat ongeveer de helft van de borden; veel groter dus. en nee, het waren geen stickers, dat weet ik dan weer zeker.
nee pilous, die kende ik ook al, maar deze zijn sprookjesachtig. ik bedoel echt alleen maar het silhouet van een kop van een dier.

lief dat jullie meedenken iig.
Jammer! Ik vond die inderdaad ook heel leuk Als je googled op 'silhouette plate' - bij afbeeldingen- kom je ook een hoop servies tegen, misschien zit daar iets tussen?
Bedoel je Tord Boontje? Iets als dit?

Ehm, nee als het niet sprookjesachtig moet zijn en wel minimalistisch, dan valt bovenstaand bordje af...
quote:delphicat schreef op 15 september 2009 @ 21:48:

Ehm, nee als het niet sprookjesachtig moet zijn en wel minimalistisch, dan valt bovenstaand bordje af...Hehe, dat is waarschijnlijk het meest sprookjesachtige servies wat er is..
http://www.vd.nl/medias/sys_master/8486697286762768.jpg
zoiets?

of andersom
http://s2.thisnext.com/me ... uette-plates_016CC898.jpg

nou de "silhoutte plate" deed het hem... bijna!

dit is het idee, alleen kon ik me andere dieren herinneren, maar misschien neemt mijn geheugen een loopje met me.

tord boontje vind ik trouwens ook erg leuk; alleen voor 12 gebaksbordjes een beetje erg duur!
Behoorlijk prijzig inderdaad. Hella Jongerius heeft trouwens ook héle mooie bordjes, maar over duur gesproken.. Succes met verder zoeken!
Bij Ikea witte borden kopen, en bij de hobbywinkel keramiek verf/stiften. Vervolgens zelf mooie borden maken.
quote:mamalelie schreef op 15 september 2009 @ 22:33:

Bij Ikea witte borden kopen, en bij de hobbywinkel keramiek verf/stiften. Vervolgens zelf mooie borden maken.Haha, als ik dat zou doen.....

hee miesteph, waar vind je die? ze zijn het niet, maar ook leuk!

mamalelie; ik zou het nog bijna doen ook! maar ik ga toch voor the real thing. ALS ik het vind natuurlijk ;)
is een zweeds merk, je kunt die bestellen via Nolita.nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven