Wandecoratie: metalen tak (chroom?)
zondag 14 februari 2010 om 01:40
kijk eens op www.itsyourhome.nl
bedoel je deze? ik heb hem gevonden op cadeau.nl, vriendin van mij verkoopt ze binnenkort ook (half maart) dus voor info kun je terecht op haar woon site: www.itsyourhome.nl
succes
Ik heb hem al in bestelling staan! Hij is zooo mooi!
bedoel je deze? ik heb hem gevonden op cadeau.nl, vriendin van mij verkoopt ze binnenkort ook (half maart) dus voor info kun je terecht op haar woon site: www.itsyourhome.nl
succes

zondag 21 februari 2010 om 14:22
quote:AMdd schreef op 14 februari 2010 @ 01:40:
[afbeelding]
succes
Ik heb hem al in bestelling staan! Hij is zooo mooi!
Mooi inderdaad, maar ook niet wat ik bedoel.
Deze kandelaar vind ik ook erg mooi (maar veel te prijzig met z'n ¤89,95):
Hè, getsie...balen als je niet meer kunt vinden wat je bedoelt...
[afbeelding]
succes

Mooi inderdaad, maar ook niet wat ik bedoel.
Deze kandelaar vind ik ook erg mooi (maar veel te prijzig met z'n ¤89,95):
Hè, getsie...balen als je niet meer kunt vinden wat je bedoelt...
zondag 21 februari 2010 om 15:05
Nou ben ik ook heel erg benieuwd!!! klinkt gaaf.
Kom op wat heb je gisteren allemaal gedaan, heb je tijdschriften gelezen, zijn er foldertjes binnengekomen, ben je bij doe het zelf zaken binnen geweest of doe het zelf zaken op internet bezocht.... wat wat wat wat???
succes met nadenken en ik blijf het volgen
groetjes
Kom op wat heb je gisteren allemaal gedaan, heb je tijdschriften gelezen, zijn er foldertjes binnengekomen, ben je bij doe het zelf zaken binnen geweest of doe het zelf zaken op internet bezocht.... wat wat wat wat???
succes met nadenken en ik blijf het volgen
groetjes

woensdag 24 februari 2010 om 15:06