warmte

27-07-2013 22:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week vier ik mijn verjaardag. Nu ben ik aan het brainstormen hoe ik het gebak, drinken ect. koel kan houden.

Ik overweeg om een mini koelkastje aan te schaffen om 1 keer jaar te gebruiken. Hebben jullie misschien andere ideeën die minder ruimte innemen?
Je hebt geen gewone koelkast? Of is die te klein?
Grote emmer of zo'n bak voor cement, volgieten met ijs en daar de drank insteken.

Voor de rest de koelkast, moet lukken.
Een koelbox? Die kun je opbergen of meenemen naar strand/park etc. Multifunctioneel! En Fam./vrienden hebben vast ook nog wel zo'n ding dus leen je er eentje bij.

Flessen water bevriezen en er in doen!
Internagelaktisch
Vragen of je bij de buren waarbinnen koelkast mag zetten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn eigen koelkast is net wat te klein voor mijn verjaardag
Hoe deed je dit andere jaren?

Het is vast niet de eerste keer dat het warm is op je verjaardag.
wij hebben een oude koelkast in de schuur staan, die met feestjes aan gaat en verder uit blijft. Altijd handig!
Aangezien je het niet helemaal snapt:

Dit idee:

http://iceageice.nl/ zie foto
De andere jaren vierde ik mijn verjaardag meer verspreid . Nu ik groter woon vier ik het in één weekend.Met jullie tips kan ik wel wat mee. Leuke link van de "iceageice"
Ik ben in november jarig, dat scheelt natuurlijk wel. Maar ik heb ook maar een klein ijstkastje, en meestal zijn de temperaturen dan goed genoeg om de taart buiten te zetten. Maar goed daar heb jij niks aan.

Wat ik doe is een grote bak vullen met ijs, daar gooi ik alle flessen in. Glazen ernaast en iedereen kan gewoon zelf lekker pakken, scheelt een hoop gedoe en het is koud. Is het niet koud genoeg gooien ze er maar lekker een ijsklontje bij:)
Heb je geen kelder?
Koelbox, groot krat, grote vuilisbak o.i.d. volstorten met blikjes en fles drankjes en heel veel ijs. Heb heel veel feestjes gevierd in de tropen en zo deden we dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven