Was stinkt
vrijdag 16 mei 2014 om 13:39
Ik doe altijd mijn was met Neutral, die is ongeparfumeerd en dat ging altijd goed. De laatste tijd zijn er helaas spullen bij die niet zo fris roken, dus ikben overgegaan op een wasmiddel met parfum. Dat ging een paar keer goed, en nu stinkt alles verschrikkelijk. Het is een muffe olieachtige geur die heel overheersend is. Ik baal er behoorlijk van. Nu zit ik te denken, zou het misschien aan de wasmachine liggen? Aan de andere kant hij is pas 2 jaar oud en probeer hem ook schoon te houden. Hebben jullie hier ervaring mee?
vrijdag 16 mei 2014 om 14:38
Er was laatst nog een topic over jouw probleem, het is geloof ik wasluis. Ik had er ook last van en had toen ook een topic erover geopend.
Bij mij ging t weg toen ik de wasmachine met handdoeken een aantal keren op 90/95 graden met soda ging wassen.
Een keer of 4 geloof ik, en daarna overgestapt van vloeibaar naar poeder. Tot nu toe geen problemen meer gelukkig...
Af en toe heet wassen met azijn schijnt ook te helpen.
Succes ermee!
Bij mij ging t weg toen ik de wasmachine met handdoeken een aantal keren op 90/95 graden met soda ging wassen.
Een keer of 4 geloof ik, en daarna overgestapt van vloeibaar naar poeder. Tot nu toe geen problemen meer gelukkig...
Af en toe heet wassen met azijn schijnt ook te helpen.
Succes ermee!
Prrrr, mauw miawwwww.