wasemmer tupperware

03-05-2011 13:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier graag eens van jullie horen wie de wasemmer kent en wat jullie ervaringen er mee zijn.Hij is namelijk maar 1 keer per jaar te koop bij tupperware en dat is in de maand mei. De wasemmer word voornamelijk gebruikt op campings.Hij dient als wasmachine.Maar ook ideaal voor babywas of vieze luiers,omdat hij luchtdicht afsluit. Hoe werkt hij: Je doet je vieze was erin,wat waspoeder erbij en tot de rand vullen met water.Deksel erop en een uurtje laten staan,daarna flink schudden met de emmer en je vuile was is schoon...Het is al een heel oud artikel en nu terug in een nieuw jasje!

Dus ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en of ideeen!

wat vind je van de wasemmer?

Totaal aantal stemmen: 10

moet ik hebben! (20%)
niks voor mij Geen stemmen
heb ik al (80%)
Dat gaat ook met een gewone emmer met deksel. Een mayonaise emmer of zo

Scheelt dus heel wat geld.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Mijn moeder heeft hem jaren op vakantie gebruikt (en als chipsopslag voor de rest van het jaar) en ik vond het onhandig. Een handwasje gaat veel sneller
Hadden wij vroeger ook altijd mee op vakantie, werkt als een tierelier.

Wat minstens zo goed werkt, veul goedkoper én makkelijker mee te nemen: verzamel je was in een zwarte vuilniszak (zo'n stevige). Genoeg was bij elkaar? Schudt er Biotex bij, vul met wat (bij voorkeur warm) water, knoop de zak goed dicht en kneedt alles lekker door elkaar. Leg de zak met inhoud op een plekje in de zon en telkens als je er langs loopt, bijv. om nog eens een wijntje uit de koelbox te halen, geef je nog eens een ruk aan de zak.

Na een paar uur, of de volgende ochtend, alles uitspoelen en ophangen.
Dit riekt naar reclaaaaame....
quote:sassafras schreef op 03 mei 2011 @ 14:11:

Hadden wij vroeger ook altijd mee op vakantie, werkt als een tierelier.

Wat minstens zo goed werkt, veul goedkoper én makkelijker mee te nemen: verzamel je was in een zwarte vuilniszak (zo'n stevige). Genoeg was bij elkaar? Schudt er Biotex bij, vul met wat (bij voorkeur warm) water, knoop de zak goed dicht en kneedt alles lekker door elkaar. Leg de zak met inhoud op een plekje in de zon en telkens als je er langs loopt, bijv. om nog eens een wijntje uit de koelbox te halen, geef je nog eens een ruk aan de zak.

Na een paar uur, of de volgende ochtend, alles uitspoelen en ophangen.

Aaha, daarom lag die zak vroeger altijd in de opening van de voortent. Dat was niet om ons te laten struikelen, maar om die zak nog een oplawaai te geven.

Wasemmer vind ik erg duur idd. Gewone emmer met deksel werkt ook prima. Of komo-zak.
Ik heb m ooit gehad maar kon er niet mee omgaan! Geef mij de wasmachine maar. Voor vakanties hadden wij altijd een huisje met wasmachine . . . . . . . . . .
reclame...
tsja.....
quote:famke76 schreef op 03 mei 2011 @ 14:23:

reclame... Ach, zolang we met zijn allen concluderen dat een vuilniszak net zo goed werkt, schiet ze haar doel toch voorbij, dus wat maakt het uit.
Dan nu maar hopen dat ze niet van de komo vuilniszakkenfabriek is en dit juist haar doel was

Inderdaad reclame. Ze stelt bij de Drakenvlieg dezelfde vraag. Ze wil overigens ook graag weten wat je nog meer met deze emmer kunt doen..............
Geen reclame, maar hetzelfde berichtje nog wel een keer gezien bij yunomi.

Geweldig om het verschil in reacties te lezen tussen hier en daar

http://www.yunomi.nl/artikel/wasemmer-tupperware
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Tja, ik doe een handwasje in een gewone emmer en als het me teveel is, koop ik een muntje voor de wasmachine

Over de Tupperware emmer hoor ik al jaren positief nieuws, dus als je het er voor over hebt en je weet dat je nog jaaaaaren gaat kamperen zou ik zeggen...gewoon doen!
Opengemaakte chipszakken in bewaren. Blijft heel vers!
O en mijn vader had denk ik het meeste een hekel aan dat ding! Had hij net de hele auto ingepakt, kwam mijn moeder er nog is mee aanzetten. Paste er nooit tussen, ook niet als ze er in het begin mee aankwam
Ik dacht dat je hier geen reclame mocht maken. Tupperware is zóóó zestiger jaren.
verba volant, scripta manent.
quote:_Barbabella_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:35:

O en mijn vader had denk ik het meeste een hekel aan dat ding! Had hij net de hele auto ingepakt, kwam mijn moeder er nog is mee aanzetten. Paste er nooit tussen, ook niet als ze er in het begin mee aankwam
quote:sassafras schreef op 03 mei 2011 @ 14:30:

[...]

Ach, zolang we met zijn allen concluderen dat een vuilniszak net zo goed werkt, schiet ze haar doel toch voorbij, dus wat maakt het uit.
tsja.....
quote:jojanneke66 schreef op 03 mei 2011 @ 14:33:

Geen reclame, maar hetzelfde berichtje nog wel een keer gezien bij yunomi.

Geweldig om het verschil in reacties te lezen tussen hier en daar

http://www.yunomi.nl/artikel/wasemmer-tupperware

Geen reclame maar wel op minstens 3 fora dezelfde vraag stellen en een mailadres met tupperware vermelden voor reacties (bij de Drakenvlieg) ....................

Ik moet zeggen, ze leert snel..............iemand al getoverstaft?
Wij hebben en gebruiken deze al jaren

(12 jaar dat wij zelf op vacantie gaan al)

Ideale emmer om te wassen water te halen of iets dergelijks

meestal doen wij savonds de kleding erin goed kokend water erbij en goed schudden. dan nachtje laten staan volgende dag uitspoelen en ophangen. ideaal

wat de emmer als voordeel heeft op de vuilniszak je kan veel heter water erin doen (dus je kleding wordt iets schoner :P)

maar voor de rest wel duurder

wij hebben btw inmiddels 2 handvaten en 1 deksel kapot gekregen dit werdt mooi vervangen door een nieuwe (dat is wel het voordele levenslange garantie :P)

voor de rest ieder zijn ding wij persoonlijk ideaal op vakanit eof thuis om nachtje de diaree broeken (als de luier het niet hield) te weken (zonder stank :P) gelukkig nu niet meer :P
quote:_Barbabella_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:34:

Opengemaakte chipszakken in bewaren. Blijft heel vers!Krijg je dan geen wasmiddelsmaakje aan je chips? Of trekt die geur niet zo in de emmer?
Nooit een smaakje geproefd eigenlijk. Na de vakantie stond hij wel een dagje met kokend water in de zon/buiten. En daarna gewoon mee met de afwas geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven