Wasmiddel Formil van de Lidl......

12-02-2014 10:41 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb een vraag. Ik gebruik altijd Robijntje voor de was omdat ik het zo ontzettend lekker vind ruiken. Maar, ik moet op de kleintjes letten en dus twijfel ik om over te stappen op Formil van de Lidl. Maar voordat ik mijn geld ga uitgeven: is 't wat? Ruikt je was dan ook zo lekker? Wie heeft er ervaring met Formil?

Alvast bedankt!

M
Ik gebruik dit wasmiddel al jaren. Het geeft geen sterke geur af maar de was ruikt wel fris.
Ik gebruik het soms en je ruikt het goed.

Of je het een lekkere geur vind is heel persoonlijk denk ik maar je kunt in de winkel natuurlijk even de dop opendraaien en ruiken voor je koopt.
Stap dan over op Ah eigen merk of Hema. Die komen steeds als beste uit de test en kosten weinig. Vooral ah is regelmatig in de aanbieding.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 februari 2014 @ 10:44:

Stap dan over op Ah eigen merk of Hema. Die komen steeds als beste uit de test en kosten weinig. Vooral ah is regelmatig in de aanbieding.Volgens mij komt Aldi als beste uit de test.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
De sunil is in de aanbieding bij dirk van den broek , 5 voor n 10tje, (poeder en vloeibaar) mijn moeder doet daar bijna een half jaar mee! (Poeder)
Ik vind het weinig geur hebben, en daarom gebruik ik het! Ik houd niet van wasmiddelgeurtjes!
Verder op de aanbiedingen van wasverzachter letten, doet mijn moeder sindskort, scheelt heel veel geld
haha, en wij gebruiken Formil omdat dat volgens vriend het beste uit de test kwam. Ik vind het niet echt 'lekker' ruiken, meer fris-neutraal
Robijn in de 1+1 aanbieding scheelt toch niet zoveel met goedkopere merken? Zeker niet als je zuinig bent in het gebruik.
Het wasmiddel komt als beste uit de test bij de consumentenbond

http://www.lidl.nl/cps/rd ... w_lidl_nl/hs.xsl/2746.htm
Lidl Formil voor de witte was kwam de laatste keer als beste uit te test. De was heeft wel een frisse geur maar er zit niet echt een sterke geur aan.

Als robijntje zo'n bloemige wasverzachterlucht heeft? dan ga je het wasmiddel van de Lidl niet waarderen denk ik.
De wasmiddel van de Lidl is prima! Wat ik ook weet, is dat de wasmiddel bij Aldi van Omo is

Goedkoop, ruikt fris en is goedkoop.
Gebruiken jullie trouwens ook echt de hoeveelheid gram/ml wat er op de verpakking staan ?

Geen ervaring met dat wasmiddel heb altijd Ariel. Alleen aangezien de kraamhulp binnenkort iedere dag mijn bed gaat wassen wil ik ook even een goedkoper alternatief hebben. Anders kost het me een fortuin
To zou natuurlijk Formil kunnen gebruiken, en daarnaast een robijn wasverzachter, morgenfris van robijn (2l) kost maar ¤2,39 bij de dirk. Heeft ze toch haar robijntje. En let ze op de kleintjes!
Ik baal wanneer ik geen lidl wasmiddel in huis heb maar de duurdere moet gebruiken (die mijn moeder vaker brengt) ik ben er erg tevreden mee.

3 jonge kinderen en bijbehorende smerigheid, geen problemen bij het wassen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Zo! Dat zijn veel reacties!

Ja ik hou echt van die overdreven Robijntjegeur....... heerlijk

Ik ga straks eens met mijn neus in een fles Formil hangen!

Bedankt.
quote:Derpina schreef op woensdag 12 februari 2014 10:52 Gebruiken jullie trouwens ook echt de hoeveelheid gram/ml wat er op de verpakking staan ?

Geen ervaring met dat wasmiddel heb altijd Ariel. Alleen aangezien de kraamhulp binnenkort iedere dag mijn bed gaat wassen wil ik ook even een goedkoper alternatief hebben. Anders kost het me een fortuin Als ik zelf was knikker ik er gewoon wat in hahaha, ik kijk niet zo nauw, mijn moeder doet het wel geloof ik!
-
Heb je Formil ook in poedervorm? Vloeibaar is echt slecht voor je wasmachine. Nadat de oude wasmachine kapot ging ben ik weer poeder gaan gebruiken.
Wast goed schoon.
quote:Derpina schreef op woensdag 12 februari 2014 10:52 Gebruiken jullie trouwens ook echt de hoeveelheid gram/ml wat er op de verpakking staan ?

Geen ervaring met dat wasmiddel heb altijd Ariel. Alleen aangezien de kraamhulp binnenkort iedere dag mijn bed gaat wassen wil ik ook even een goedkoper alternatief hebben. Anders kost het me een fortuin Koop dan sunil 5 voor een tientje, heb je na de kraamhulp ook nog wat en je hebt een A merk, koop je een wat duurdere wasverzachter!
Action heeft trouwens omo (grote doos) voor een tientje (voor de liefhebbers)
quote:itsmyempire schreef op 12 februari 2014 @ 10:53:

[...]

Als ik zelf was knikker ik er gewoon wat in hahaha, ik kijk niet zo nauw, mijn moeder doet het wel geloof ik!Ik doe dat ook ik heb een "eigen" schepje en ik weer bij welke was ik er daar 1 of 2 bij moet gooien. En het ruikt altijd fris en is schoon zal eens wegen of ik nu te veel of te weinig gebruik als er op een doos 38 wasbeurten sta doe ik er volgens mij wel langer mee.
Goed dat je het zegt cinnamon! Ik ben namelijk superallergisch voor Omo dus de Aldi sla ik over

Ik gebruik altijd Dash, altijd in de aanbieding dus betaal nooit te veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven