Wasmiddel

09-07-2011 19:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
*dramafunctie aan*

Ik vind op het moment dat alle wasmiddelen die ik in m'n supermarkt kan vinden voor gekleurde was stinken!! De witte was wasmiddelen ruiken naar morgenfris ofzo, zaaaaalig, als de was klaar is dan begraaf ik mn hoofd erin, ik snuffel en geniet idem dito bij de zwarte was wasmiddel.

Wie heeft de goude tip welk merk nog een nogmale ouderwetse morgenfris achtige geur heeft?? Ik wil niet dat m'n was ruikt naar tropische bloemen, essentiële oliën of zomerfruit, maar naar schone was!!

Zucht wat een dilemma

*dramafunctie uit*
Je kan kiezen voor Neutral, dat ruikt nergens naar.
Ik zeg dash! Maar dan wel de oude verpakking..
Robijn color. De grote fles met blauwe inhoud. Heerlijk!
Robijn morgenfris wasverzachter gebruiken?

Ik heb voor de donkere was nu Liddl's Formil, ruikt naar kauwgomballen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Robijn morgenfris wasverzachter gebruiken. Die ruikt zalig!
ik maak zelf wasmiddel van marseillezeep.

goedkoop, millieuvriendelijk en geen rare geurtjes
Ik denk dat t best een idee is om neutral te gebruiken met een geurige wasverzachter. Ik vind de blauwe van Lenor heel lekker!

Maar is neutral een goed wasmiddel? Of maakt dat hedendaags niks meer uit?
Colour Reus. Ruikt volgens mij naar heel gewoon wasmiddel. Niks aan essentiële oliën of andere meuk
ik vind Ariel lekker ruiken.
Kwestie van proberen
Una en Formil van resp. Aldi en Lidl komen het beste uit de test van de consumentenbond
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Robijn inderdaad
Ariel! Superlekker (wel de poedervorm)
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Ik ben een rommelkont, ik hoef maar aan eten te denken en mijn kleren zitten onder de vlekken. Ik moet het eerste wasmiddel nog tegenkomen dat vlekken er uit wast zonder ook een goede vlekverwijderaar te gebruiken.

Ik zou zonder Dasty niet weten wat ik met mijn bonte was aan moet.
Maar je zegt dat je je zwarte was wasmiddel wel lekker vind ruiken, waarom gebruik je dat dan niet voor je bonte was?

Maakt volgens mij niks uit. Ik gebruik dat ook weleens voor de bonte was als het andere op is. Ook gebruik ik weleens wolwasmiddel voor de bonte was of voor de spijkerbroeken.
Lavendel wasverzachter!!!! Met wasmiddel van de Action (2,50 per pak hahaha!!)
Ik heb altijd het ecologisch wasmiddel (vloeibaar) van AH. Ruikt niet zo sterk, en is beter voor het milieu. Dat voor de witte was (poeder) is helemaal geurloos. Ik wil nooit meer wat anders. En het is ook niet duur. (3,49 voor 20 wasbeurten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven