Wasmiddel
zaterdag 9 juli 2011 om 19:09
*dramafunctie aan*
Ik vind op het moment dat alle wasmiddelen die ik in m'n supermarkt kan vinden voor gekleurde was stinken!! De witte was wasmiddelen ruiken naar morgenfris ofzo, zaaaaalig, als de was klaar is dan begraaf ik mn hoofd erin, ik snuffel en geniet idem dito bij de zwarte was wasmiddel.
Wie heeft de goude tip welk merk nog een nogmale ouderwetse morgenfris achtige geur heeft?? Ik wil niet dat m'n was ruikt naar tropische bloemen, essentiële oliën of zomerfruit, maar naar schone was!!
Zucht wat een dilemma
*dramafunctie uit*
Ik vind op het moment dat alle wasmiddelen die ik in m'n supermarkt kan vinden voor gekleurde was stinken!! De witte was wasmiddelen ruiken naar morgenfris ofzo, zaaaaalig, als de was klaar is dan begraaf ik mn hoofd erin, ik snuffel en geniet idem dito bij de zwarte was wasmiddel.
Wie heeft de goude tip welk merk nog een nogmale ouderwetse morgenfris achtige geur heeft?? Ik wil niet dat m'n was ruikt naar tropische bloemen, essentiële oliën of zomerfruit, maar naar schone was!!
Zucht wat een dilemma
*dramafunctie uit*
zaterdag 9 juli 2011 om 20:11
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Ik ben een rommelkont, ik hoef maar aan eten te denken en mijn kleren zitten onder de vlekken. Ik moet het eerste wasmiddel nog tegenkomen dat vlekken er uit wast zonder ook een goede vlekverwijderaar te gebruiken.
Ik zou zonder Dasty niet weten wat ik met mijn bonte was aan moet.
Ik zou zonder Dasty niet weten wat ik met mijn bonte was aan moet.
zaterdag 9 juli 2011 om 20:19
zaterdag 9 juli 2011 om 20:38