Wat moet ik doen?

23-06-2013 19:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me Rottweiler heeft 'n dwarsligger ingeslikt. Zo'n boekje in pocketformaat, weet je wel. Maar ik ben zo bang dat ie straks zeg maar echt dwars gaat liggen. Ik zag 'm niet kauwen, dus denk niet dat ie kapot is. Maar komt ie er dan verteerd weer uit? Uit z'n kont, of gaat ie spugen?
Toen kwam er een bij bij, ze vloog onder de deur deur over de weg weg.
quote:Biebeliee schreef op 23 juni 2013 @ 23:53:

Nou niet komen janken als je hond straks een darmperforatie heeft en geopereerd moet worden of gewoon dood gaat hé.

Je bent zelfs te laks om maar de dierenarts te bellen en er naar laten te kijken/voelen.

Bah wat onverantwoordelijk..arme hond.Ah joh, laat gaan, het is weer weekend. Ook in Noord-Europa
Ik had niet bedacht dat een hond dat op zou eten, ik lees zulke dingen wel eens,. maar dat denk ik niet als ik wat kwijt ben.

Waarschijnelijk omdat ik zelf alles kwijt raak.
Dwarsliggers:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geweldige nick. En rottweiler vreet zo'n boekje echt niet op zonder dat hij wat snippers achterlaat op. Jij betekent denk ik (kloot) hommeles.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zon dikke niet nee.

Ik kan het mij sowieso niet voorstellen.

al helemaal niet dat je denkt als je je boekje kwijt bent dat je hond hem heel door heeft geslikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven