Wat staat er bij jullie op de eettafel?

18-01-2022 13:26 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar inspiratie van accessoires voor op de eettafel.
Alle reacties Link kopieren
Een fruitschaal, een mooie schaal voor de pruttels, mijn laptop, mijn iPad, een boek en het knutselplacemat van mijn dochter op dit moment.

Normaliter alleen de fruitschaal en de pruttelschaal
Alle reacties Link kopieren
Zo'n dienblad op pootjes, een fruitschaal er half onder, twee dinerkaarsen, een klein vaasje met geknutselde bloemen van kind en een klein schaaltje met pruttel = lippenbalsem, handcrème, sleutel, pasje, bonnetjes. Daaronder een paar dingen die met de post kwamen.
Hecamel schreef:
18-01-2022 13:29
Een fruitschaal, een mooie schaal voor de pruttels, mijn laptop, mijn iPad, een boek en het knutselplacemat van mijn dochter op dit moment.

Normaliter alleen de fruitschaal en de pruttelschaal
Wat zijn pruttels ? Rommeltjes ?
Alle reacties Link kopieren
Een hertenvachtje met daarop een platte boardeux bord met daarop een houten vaas met bloemen. Met kerst had ik een roze/gouden paillettenloper, ik denk dat ik een leuke loper voor Pasen uit ga zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Grote bos bloemen, als deze dood zijn weer gewoon de schaal met twee grote houten ballen enz
Een schaal met een paar vaasjes , maar vooral heel veel rommel.

En DE stapel niet te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
18-01-2022 13:31
Wat zijn pruttels ? Rommeltjes ?
Hahaha. Ja. Troep meer. Dingen waar ik geen andere plek voor kan verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Een fruitschaal, met schuin daarachter een trommel theezakjes en een lege koektrommel. Verder staan er een aantal vazen met waterwortelplanten (heet dat zo?) en een dichte fles met een plastic vis.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn laptop :-) doe al meer dan 20 jaar telewerken maar geen ruimte voor bureau en zo gezellig bij de kids ook, verder wat decoraties naargelang het seizoen, een fruitschaal, mooie waterkan
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks.
Gekopbloemen schreef:
18-01-2022 13:32
Een schaal met een paar vaasjes , maar vooral heel veel rommel.

En DE stapel niet te vergeten.
Hier vooral ook de stapel en verder momenteel niets. Vind 't niet zo handig met jonge kinderen en omdat we meerdere malen per dag aan tafel eten. Als de kinderen wat ouder zijn komt er vast wel weer wat leuk decoratiefs op tafel. :D
Alle reacties Link kopieren
Nu een puzzel, en verder nooit iets wat er speciaal voor gekocht is. Krijg hem ook wel vol met rommeltjes, net zoals de meesten hier. Dus de speciale style dingen vallen in het niet.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Een grote vaas bloemen. Om de week vers van Bloomon. Tijdens het avondeten kaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel droogbloemen, dinerkaarsen, een lampje en twee schilderijen (tafel tegen muur).
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
iMac, bakje met papieren, pennenbak met pennen, boeken, heel veel boeken, modulehandleidingen, oortjes, toetsenbord en muis, walnoot met een kerststal er in, stukje rozenkwarts, engel van rozenkwarts.
Alle reacties Link kopieren
Niks als het opgeruimd is, wel op de vensterbank, waar de eettafel met de kopse kant tegenaan staat, een hoop planten en een bakje voor mijn persoonlijke zooi half verstopt achter het gordijn.

Ik heb kinderen en op tafel moet geknutseld, gegeten en (ook al mag het niet) gestaan worden, plus dekens overheen gegooid worden voor forten enzo.
Voordat ik kinderen had was het meestal ook leeg, soms fruitschaal of bloemen.
schaduwdier wijzigde dit bericht op 18-01-2022 13:51
47.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vaas bloemen (nu 2 toevallig, omdat ik nogal wat boekettten heb gekregen afgelopen weekend, maar normaliter 1) en een kaars.
En vaker dan me lief is speelgoed / knutsels ed van kind. Ik heb een vreselijke hekel aan 'troep' op de eettafel, hou hem zo leeg mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een gewone huiskamer plant en diner kaarsen. Als ik een keer bloemen krijg dan komen die ook daar te staan.
Alle reacties Link kopieren
Middelgrote plant
Alle reacties Link kopieren
Hier geen eettafel meer. 🙈

Voorheen, mooie fruitschaal en een tafelkleed. Plus rommel. 🙄
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Een vaas met pluimen en een tafelkleed ligt erop.
Een fruitschaal en rommel. Alle rommel moet tegen een stootje kunnen, want de kat gooit alles er regelmatig af (inclusief de fruitschaal, dat die nog niet kapot is is een wonder).
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niets want anders wordt vanzelf de bruikbare oppervlakte steeds kleiner.
Door de week mijn werkzooi

Werk-en vrije dagen een bak planten en een legpuzzel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven