Wat voor een auto moet een man hebben?

zondag 13 december 2009 om 23:11
Aangezien ik vorige week m'n auto in puin heb gereden, moet ik aan een nieuwe auto.. Nu heb ik al naar verschillende auto's gekeken, maar kan maar moeilijk kiezen.. Daarbij moet de auto ook goed werken als chickmagnet natuurlijk ..
Dus ehm.. wat voor auto vinden jullie leuk bij een man... ??? Bepaald merk?.. bepaald model?..
Zit zelf te denken aan een sedan of coupe.. .. Suggesties graag?!
Dus ehm.. wat voor auto vinden jullie leuk bij een man... ??? Bepaald merk?.. bepaald model?..
Zit zelf te denken aan een sedan of coupe.. .. Suggesties graag?!
zondag 13 december 2009 om 23:19
zondag 13 december 2009 om 23:20
quote:rider schreef op 13 december 2009 @ 23:18:
Persoonlijk vind ik de belangrijkste eisen aan een auto:
- 4 wielen
- voldoende stoelen
- betrouwbaar
De rest zal me grotendeels roestenNou, als ik je een goedbedoeld tipje mag geven... aan roest schijnen nou net weer een paar onhandige nadelen te kleven...
Persoonlijk vind ik de belangrijkste eisen aan een auto:
- 4 wielen
- voldoende stoelen
- betrouwbaar
De rest zal me grotendeels roestenNou, als ik je een goedbedoeld tipje mag geven... aan roest schijnen nou net weer een paar onhandige nadelen te kleven...

zondag 13 december 2009 om 23:21
Wat voor soort chicks wil je magneten? Verschillende soorten vrouwen vallen natuurlijk voor verschillende soorten bolides. Ik ken vrouwen die gáán voor een man in een Deux Cheveaux en anderen waar je toch echt met een Ferrari 'Testosteronsa' voor moet komen rijden......
Ik loop zelf warm voor Jaguars, de grotere luxe types. Dus daar mag een man ook best in aan komen rijden. En dan een klassieke E-type series III V12 voor de leuk erbij.......
Ik loop zelf warm voor Jaguars, de grotere luxe types. Dus daar mag een man ook best in aan komen rijden. En dan een klassieke E-type series III V12 voor de leuk erbij.......
oh that purrrrrrrrrfect feeling

zondag 13 december 2009 om 23:23
quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 23:18:
[...]
Grappig.. daar heb ik dus serieus naar zitten kijken.. maar vond em toch wat ouwe-lullerig..
[afbeelding]
Echt bejaarden merk. Je bedoelde toch een Chick-magnet, of wil je veel complimenten van 65 plus dames?
Alles wat niet sportief is op autogebied, zuigt.
[...]
Grappig.. daar heb ik dus serieus naar zitten kijken.. maar vond em toch wat ouwe-lullerig..
[afbeelding]
Echt bejaarden merk. Je bedoelde toch een Chick-magnet, of wil je veel complimenten van 65 plus dames?
Alles wat niet sportief is op autogebied, zuigt.
zondag 13 december 2009 om 23:24
Land Rover Defender please...
Maar eigenlijk denk ik dat vrouwen niet genoeg om auto's geven om er echt opgewonden van te worden. Afknappen kan wel, allereerst de kleur. Geen pasteltinten. Zwart, donkergrijs en donkerblauw zijn veilige kleuren. Rood als je smacht naar rondborstige blondines met weinig herseninhoud. Verder niet te klein, niet te goedkoop, en geen te oude barrels.
Mercedes, Audi, BMW & Saab kunnen altijd.
Maar eigenlijk denk ik dat vrouwen niet genoeg om auto's geven om er echt opgewonden van te worden. Afknappen kan wel, allereerst de kleur. Geen pasteltinten. Zwart, donkergrijs en donkerblauw zijn veilige kleuren. Rood als je smacht naar rondborstige blondines met weinig herseninhoud. Verder niet te klein, niet te goedkoop, en geen te oude barrels.
Mercedes, Audi, BMW & Saab kunnen altijd.

zondag 13 december 2009 om 23:26
quote:quattro35 schreef op 13 december 2009 @ 23:23:
[...]
Alles wat niet sportief is op autogebied, zuigt. Met andere woorden, jij hebt geen centjes voor een mooie Jag, lieve Q?
overigens vind ik die op het plaatje ook niet echt wat ik zoek.
[...]
Alles wat niet sportief is op autogebied, zuigt. Met andere woorden, jij hebt geen centjes voor een mooie Jag, lieve Q?
overigens vind ik die op het plaatje ook niet echt wat ik zoek.
oh that purrrrrrrrrfect feeling