wat voor frituurvet?

zaterdag 15 mei 2010 om 12:46
Gezien er een topic is over het schoonmaken van de pan, hier een vraag over het frituurvet. Ik gebruik nu een vloeibaar goedje van remia. patatjes worden wel lekker, maar dat ding blijft zo lang meuren! oh, ik vind het zo vies om de volgende ochtend beneden te komen en je ruikt nog steeds de frituur van de avond ervoor.
wat voor vet/olie gebruiken jullie? en wat doen jullie om er voor te zorgen dat je huis niet als een snackbar blijft ruiken?
(ik frituur dus in de keuken onder de afzuigkap met 2 ramen tegenover elkaar open, met zo'n goedkoop princess ding)
wat voor vet/olie gebruiken jullie? en wat doen jullie om er voor te zorgen dat je huis niet als een snackbar blijft ruiken?
(ik frituur dus in de keuken onder de afzuigkap met 2 ramen tegenover elkaar open, met zo'n goedkoop princess ding)
zaterdag 15 mei 2010 om 13:08
zaterdag 15 mei 2010 om 13:25
Ik gebruik altijd frituurolie. Qua stank vind ik het wel meevallen, maar ik laat hem niet de hele avond in de keuken staan. Zodra de pan enigszins is afgekoeld zet ik hem terug in de berging.
Bij het schoonmaken blijft er ook niet zo'n plakkerige laag achter in de frituurpan, dat vond ik altijd zo smerig van dat vloeibare frituurvet.
Bij het schoonmaken blijft er ook niet zo'n plakkerige laag achter in de frituurpan, dat vond ik altijd zo smerig van dat vloeibare frituurvet.
zaterdag 15 mei 2010 om 13:27
zaterdag 15 mei 2010 om 16:55