wat vraag jij voor Sinterklaas?

26-11-2013 14:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij een jaarlijks terugkerend topic.

Wat vraag jij voor Sinterklaas?
Ik moet nog wat ideeën opdoen.

Ik vraag oa een tijdschriftbon, een sieradenhouder en een bordje met een tekst erop.
een dikke bankrekening en een slank lichaam. en niet net als vorig jaar omgewisseld
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Het wie is de Mol? Mollenboekje!

En ik heb nog wat mooie boeken die ik echt graag wil hebben ipv van ze alleen 3 weken te lenen bij de bieb.
quote:norma_jeane schreef op 26 november 2013 @ 14:25:

een dikke bankrekening en een slank lichaam. en niet net als vorig jaar omgewisseld +1
Ik ben dit jaar voor de kneuterige kado's gegaan, pantoffels, fles wijn, kaarsen en Rituals geurstokjes. Als de Sint het hele lijstje afwerkt staat mij een heerlijk avondje op de bank te wachten.
Dat mollenboekje is ook een leuke!
quote:Flashy schreef op 26 november 2013 @ 14:40:

Dat mollenboekje is ook een leuke!15 euro geloof ik, bij bol.com. Of de Avro webshop.
Gratis bij Avro lidmaatschap van 10 euro heb het meteen opgezocht.
quote:Flashy schreef op 26 november 2013 @ 14:45:

Gratis bij Avro lidmaatschap van 10 euro heb het meteen opgezocht.Haha, ga je het jezelf kado doen?
Menen jullie echt dat je wat vraagt voor sinterklaas? Het is toch een kinderfeest. Of zetten jullie dan ook nog je schoen met een verlanglijstje er in
quote:annapalona schreef op 26 november 2013 @ 14:47:

[...]

Haha, ga je het jezelf kado doen?

Nee ik het het op mijn lijstje gezet!

Wij vieren elk jaar Sinterklaas met mijn ouders. Waarom zou het alleen voor kinderen zijn?
quote:nina1966 schreef op 26 november 2013 @ 14:47:

Menen jullie echt dat je wat vraagt voor sinterklaas? Het is toch een kinderfeest. Of zetten jullie dan ook nog je schoen met een verlanglijstje er in

Wij vieren het samen met onze kinderen en opa's en oma's en vieren geen kerst.

Dus wat maakt het jou uit of we dan lootjes trekken ofzo?
Natuurlijk zetten we allemaal onze schoen en krijgen we allemaal cadeautjes. We staan ook met zijn allen bij de schoorsteenmantel liedjes te zingen. Kinderen zouden het heel raar en zielig vinden als papa en mama niks kregen. Dus voor ons zit er ook altijd wat in de zak en in de schoen.

Sinterklaas is ook voor grote kinderen hoor! Ik vier het twee keer: met mijn eigen ouders + broer, zus, aanhang en bij mn schoonouders. En er zijn geen kleine kinderen bij

Het gaat eigenlijk meer om de surprises, gedichten en grappen dan de cadeaus. Ik vraag pantoffels, een proefabonnement op een tijdschrift en lekkere crème.
Bij lootjestrekken.nl staan ook cadeau ideeen trouwens!
Wij vieren het ook met het gezin Lootjes trekken. Een extra wedstrijdelementje: raden/gokken wie wie heeft met lootjes. Is vooral de dagen voordat we het gaan vieren een leuk spelletje om uit te vogelen wie wie heeft en elkaar 'erin te luizen' zodat ze zich verspreken

Ik had op mijn verlanglijstje staan:

Een mok voor op kantoor

Handschoenen met smartphonevingers zegmaar

Pantoffels

Bodylotion van Rituals

Een hoesje voor mijn smartphone

Een theedoos

En als ze diegene niks van dit kan vinden ( wat ik niet denk, heb genoeg opties voorgekauwd zo ) mag die het bedrag op een kledingbon zetten
Ik heb er staan :

Boek Stephen King - Dr. sleep

Boek Bridget Jones, de nieuwste

Boeken van Tess Gerritsen van Harlequin serie

Een garlic zoom knoflook pers

Een vilten mand voor het oud papier

Hangers voor in de kerstboom van villeroy en boch

Iets van het toys fantasy servies van villeroy en boch

Deze wanten : http://tablet.hm.com/nl/product/18245?article=18245-A

Volgens mij was het dat wel

Ik ben gewoon lief geweest dit jaar jij niet?

Ik heb handschoenen (hoef ik niet te zoeken naar die van 2 jaar terug), een handtas (er zit hier een helft vd helft winkel met leuke tassen), cadeaubon tbv een nieuwe magnetron (oude opgeblazen met een afbakbroodje), een telefoonhoesje en een receptenboekje voor de cocottes op mijn lijstje staan.
quote:norma_jeane schreef op 26 november 2013 @ 14:25:

een dikke bankrekening en een slank lichaam. en niet net als vorig jaar omgewisseld Die wil ik ook
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 november 2013 @ 15:04:

Boek Bridget Jones, de nieuwste

haal die er maar weer af echt niks aan!!

Wij als grote kinderen vieren het ook nog gezellig bij mijn ouders! En er zijn geen kleine kinderen bij. Schoen zetten doe ik ook Jeugdsentiment!

Ik heb mijn Sinterkerstcadeau al gekregen: een hele mooie eethoek die ik zelf heb uitgezocht. Superblij mee!!!!
Ik vraag het nieuwste boek van Stephen King.

Verder nog geen ideeën, ja hele dure . Ik zie heel veel vrouwelijke familieleden het boek van Isa Hoes vragen, misschien hou je hiervan?
Kersthuisjes (van die kneuterige verlichte)

Pennen, ik ben dol op pennen!

Scrubzout

Een sling voor mijn camera

een mapje voor mijn ov chipkaart en studentenkaart.

een sjaal

een handtas

een nieuwe frixionpen/ vullingen. = pen die je uit kunt gummen.
Ik wil ook handschoenen met smartphonevingers.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven