wat vraag jij voor Sinterklaas?
dinsdag 26 november 2013 om 14:50
quote:nina1966 schreef op 26 november 2013 @ 14:47:
Menen jullie echt dat je wat vraagt voor sinterklaas? Het is toch een kinderfeest. Of zetten jullie dan ook nog je schoen met een verlanglijstje er in
Wij vieren het samen met onze kinderen en opa's en oma's en vieren geen kerst.
Dus wat maakt het jou uit of we dan lootjes trekken ofzo?
Menen jullie echt dat je wat vraagt voor sinterklaas? Het is toch een kinderfeest. Of zetten jullie dan ook nog je schoen met een verlanglijstje er in
Wij vieren het samen met onze kinderen en opa's en oma's en vieren geen kerst.
Dus wat maakt het jou uit of we dan lootjes trekken ofzo?
dinsdag 26 november 2013 om 14:50
dinsdag 26 november 2013 om 14:54
Sinterklaas is ook voor grote kinderen hoor! Ik vier het twee keer: met mijn eigen ouders + broer, zus, aanhang en bij mn schoonouders. En er zijn geen kleine kinderen bij
Het gaat eigenlijk meer om de surprises, gedichten en grappen dan de cadeaus. Ik vraag pantoffels, een proefabonnement op een tijdschrift en lekkere crème.
Sinterklaas is ook voor grote kinderen hoor! Ik vier het twee keer: met mijn eigen ouders + broer, zus, aanhang en bij mn schoonouders. En er zijn geen kleine kinderen bij
Het gaat eigenlijk meer om de surprises, gedichten en grappen dan de cadeaus. Ik vraag pantoffels, een proefabonnement op een tijdschrift en lekkere crème.
dinsdag 26 november 2013 om 14:59
Wij vieren het ook met het gezin Lootjes trekken. Een extra wedstrijdelementje: raden/gokken wie wie heeft met lootjes. Is vooral de dagen voordat we het gaan vieren een leuk spelletje om uit te vogelen wie wie heeft en elkaar 'erin te luizen' zodat ze zich verspreken
Ik had op mijn verlanglijstje staan:
Een mok voor op kantoor
Handschoenen met smartphonevingers zegmaar
Pantoffels
Bodylotion van Rituals
Een hoesje voor mijn smartphone
Een theedoos
En als ze diegene niks van dit kan vinden ( wat ik niet denk, heb genoeg opties voorgekauwd zo ) mag die het bedrag op een kledingbon zetten
Ik had op mijn verlanglijstje staan:
Een mok voor op kantoor
Handschoenen met smartphonevingers zegmaar
Pantoffels
Bodylotion van Rituals
Een hoesje voor mijn smartphone
Een theedoos
En als ze diegene niks van dit kan vinden ( wat ik niet denk, heb genoeg opties voorgekauwd zo ) mag die het bedrag op een kledingbon zetten
dinsdag 26 november 2013 om 15:04
Ik heb er staan :
Boek Stephen King - Dr. sleep
Boek Bridget Jones, de nieuwste
Boeken van Tess Gerritsen van Harlequin serie
Een garlic zoom knoflook pers
Een vilten mand voor het oud papier
Hangers voor in de kerstboom van villeroy en boch
Iets van het toys fantasy servies van villeroy en boch
Deze wanten : http://tablet.hm.com/nl/product/18245?article=18245-A
Volgens mij was het dat wel
Boek Stephen King - Dr. sleep
Boek Bridget Jones, de nieuwste
Boeken van Tess Gerritsen van Harlequin serie
Een garlic zoom knoflook pers
Een vilten mand voor het oud papier
Hangers voor in de kerstboom van villeroy en boch
Iets van het toys fantasy servies van villeroy en boch
Deze wanten : http://tablet.hm.com/nl/product/18245?article=18245-A
Volgens mij was het dat wel
dinsdag 26 november 2013 om 15:48
Ik ben gewoon lief geweest dit jaar jij niet?
Ik heb handschoenen (hoef ik niet te zoeken naar die van 2 jaar terug), een handtas (er zit hier een helft vd helft winkel met leuke tassen), cadeaubon tbv een nieuwe magnetron (oude opgeblazen met een afbakbroodje), een telefoonhoesje en een receptenboekje voor de cocottes op mijn lijstje staan.
Ik ben gewoon lief geweest dit jaar jij niet?
Ik heb handschoenen (hoef ik niet te zoeken naar die van 2 jaar terug), een handtas (er zit hier een helft vd helft winkel met leuke tassen), cadeaubon tbv een nieuwe magnetron (oude opgeblazen met een afbakbroodje), een telefoonhoesje en een receptenboekje voor de cocottes op mijn lijstje staan.
dinsdag 26 november 2013 om 16:45
Wij als grote kinderen vieren het ook nog gezellig bij mijn ouders! En er zijn geen kleine kinderen bij. Schoen zetten doe ik ook Jeugdsentiment!
Ik heb mijn Sinterkerstcadeau al gekregen: een hele mooie eethoek die ik zelf heb uitgezocht. Superblij mee!!!!
Wij als grote kinderen vieren het ook nog gezellig bij mijn ouders! En er zijn geen kleine kinderen bij. Schoen zetten doe ik ook Jeugdsentiment!
Ik heb mijn Sinterkerstcadeau al gekregen: een hele mooie eethoek die ik zelf heb uitgezocht. Superblij mee!!!!
dinsdag 26 november 2013 om 19:01