Wat was je leukste DIY-project?

19-02-2017 20:10 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al

Mijne was een grote eettafel. Zelf een bouwtekening gemaakt, wat houten planken besteld, zaagmachine geleend en bezig gegaan. Nog steeds erg blij mee. Heeft maar 80 euro gekost voor een 8 persoonstafel.
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
M'n eigen inloopkast.

Zelf een houten skelet bouw gemaakt, gipsplaten ertegen aan gezet, en daarna de kast precies zo ingebouwd zoals ik wilde

Waar ik ook heel blij mee ben is mijn zithoek op het balkon, past precies, en is een echte chillplek geworden waar we zomers graag de dag afsluiten met een wijntje
Mijn kinderen
Onze blokhut met overkapping.

7 x 3 meter.

Samen met vriend getekend en uitgerekend wat we nodig hadden aan materialen.

Was een pittige klus maar erg mooi geworden.
quote:Martje2801 schreef op 19 februari 2017 @ 20:14:

M'n eigen inloopkast.

Zelf een houten skelet bouw gemaakt, gipsplaten ertegen aan gezet, en daarna de kast precies zo ingebouwd zoals ik wilde

Waar ik ook heel blij mee ben is mijn zithoek op het balkon, past precies, en is een echte chillplek geworden waar we zomers graag de dag afsluiten met een wijntjeHoe heb je die gemaakt?
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Mijn huis verbouwen.
Onze zoon.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Waar ik het meeste van geniet om te doen is oude meubelen schuren, in de grondverf en daarna mooi verven, nieuwe knopjes erop enz.
Of zit ik hier verdwaald op de kinderpijler
Voor het overige ben ik geen knutselaar, maar mijn man wel. Deze moest ik daarom maar houden, vond mijn oma. Oma's moet je naar luisteren, toch ?

quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 20:17:

Mijn huis verbouwen.Mooi in combinatie met je motto.
quote:loempiadawg schreef op 19 februari 2017 @ 20:16:

[...]

Hoe heb je die gemaakt?Mijn balkon is langwerpig (1,40 bij 6 meter). Ik heb een bouwtekening gemaakt (met hulp van vriend). Hij lijkt een beetje hierop

Daarna ben ik eerst begonnen met een soort van poef met wielen te maken met afmeting 70 bij 70 cm. Hout heb ik wel op maat laten zagen bij de houthandel, en was voornamelijk logisch nadenken.

Daarna ben ik begonnen met de bank zoals op de foto. Dit eerst eerst een keer finaal mis gegaan, en toen in poging 2 lukte hij wel (toen ik wel logisch nadacht). En nu is het een relaxte chillplek zeker als er een hoop kussens liggen. Hier relaxen we vaak terwijl de zon ondergaat. En het is ook handig als we de 'poef' gewoon aan de bank zitten, kunnen we met meer mensen buiten zitten als we bezoek hebben.
Ik had grote ingelijste posters in mijn slaapkamer hangen en na een paar jaar was ik ze helemaal beu. Heb ze weggegeven en bij de Action twee grote schildersdoeken van 75 bij 1,15 gekocht. En ben die gaan beschilderen. Heb in de woonkamer wel meer schilderijen hangen maar je eigen werk is toch anders. Ben iedere keer weer trots als ik de slaapkamer in loop.

Zelfs bij ouders van vriend hangen schilderijen van mij weliswaar in kleiner formaat.
Oh Martje ik voel al helemaal die lekkere warme avond-zon onder het genot van een drankje, met een briesje die je alleen op de hoogte van een balkon krijgt in de zomer terwijl je met je lief in de zachte kussens van het uitzicht geniet. Heerlijk
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Jezus wat tacky om je kind een DIY project te noemen.
Of zijn jullie zelf naar de bouwmarkt gereden van doe maar dit hoofd en die ogen en .....
Al mijn twintig kamerplanten verzorgen?

En verder diverse schilderijen. Stijl: realistisch.

Heel veel meubelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
aahh ik wilde er ook neer zetten: mn eigen baby, gewoon om reacties uit te lokken, maarja te laat
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Snoesje666 schreef op 19 februari 2017 @ 20:18:

Onze zoon. beetje goed gelukt?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 19 februari 2017 @ 20:45:

[...]

beetje goed gelukt?Net als bij een echt klusprojetc: De eerste mislukt altijd, de tweede is al iets beter en de derde is perfect????
Ik wil ook mijn eigen inloopkast maken! Wat een goed idee, Martje

Mijn beste DIY is denk ik een side table van een oude tafel, die ik in de lengte doormidden heb gezaagd. Zo paste hij precies in de gang. De andere helft staat op de overloop boven
quote:Eames6 schreef op 19 februari 2017 @ 20:47:

[...]

Net als bij een echt klusprojetc: De eerste mislukt altijd, de tweede is al iets beter en de derde is perfect????nah als ik 3 keer iets doe is de 3e nog steeds even mislukt als de eerste. de 40e nijgt meestal naar perfectie
Een bar van een ikea expedit, barsteunen en een bureaublad.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 19 februari 2017 @ 20:19:

Waar ik het meeste van geniet om te doen is oude meubelen schuren, in de grondverf en daarna mooi verven, nieuwe knopjes erop enz.

Ik ook!

En dan heeft iemand mij iets kado gedaan omdat ze er vanaf willen en dan willen ze het weer terug
quote:ladygaga_xx schreef op 19 februari 2017 @ 20:45:

[...]

beetje goed gelukt?

Perfect.

Ik was doodsbang dat hij de neus van mijn schoonmoeder zou krijgen, maar hij is mooi Indisch uit de oven gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven