Wat zal ik eens even doen??

18-07-2011 13:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herken je dit? je gaat op vakantie (vanavond vlieg ik pas laat). De koffer is gepakt, huis is schoon en ik heb nu al reiskriebels...

Wat zal ik eens doen tot ik ga? Ik ga met de trein naar Schiphol, heerlijk rustig, daar uitstappen en je bent er.

Lezen heb ik geen geduld voor, op TV is ook al niets wat me boeit.

Vriendinnen zijn aan het werk en/of op vakantie...Ik weet, een luxeprobleem hoor. Want er zitten nu ongetwijfeld heel veel mensen op de camping in de regen en ik heb het geluk dat ik naar de zon vlieg...
In ieder geval een hele fijne vakantie gewenst.

Enne, ........ ik ken dat wel hoor. Dat ongedurige/onrustige beetje zenuwachtige....... Hoewel ik het heerlijk vind om op vakantie te gaan heb ik dan toch altijd last van mijn buik, inderdaad. Niet eens omdat ik bang ben dat ik dingen vergeet of verkeerd gaan. Tenslotte kun je de meeste dingen wel kopen en de belangrijke zaken heb ik altijd al tig keer gecontroleerd. Paspoort, tickets/vouchers, huissleutels, gas uit, etc. Maar gewoon de spanning van het weggaan. Loopt van niet heel lekker (een paar uur voor vertrek) tot wel lekker (eenmaal op Schiphol) naar bijna euforisch (in het vliegtuig).

Bij mij werkt het dan wel om iets te gaan poetsen, vooral de RVS afzuigkap werkt zo lekker weg!
Btw; ik vlieg om 0505; boarden om 0405, dat is dus om ca. 0305 op Schiphol. Betekent om 0130 vertrekken van huis. Denk dan ook niet dat ik kan slapen van tevoren.

Ik ga maar vast iets verzinnen wat ik dan nog kan doen die avond ........... pffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven