wc onder de rand.. pas op: ranzig verhaal.

16-04-2010 16:58 29 berichten
Gatverdegatver. Niet lezen aub als je niet tegen een goor verhaal kan.

Ik ben recent verhuisd en heb net de badkamer plus wc even flink geschrobt. Nu schrok ik behoorlijk want toen ik met de borstel onder de rand ging kwamen er een hele rits bruine stukken af.Er kwam geen eind aan. Ik ging bijna over mijn nek, heb een hele tijd staan schrobben, iedere keer weer nieuwe wc erin gespoten.

Is dit wat ik denk wat het is..? Een pot die jaren niet onder de rand is schoongemaakt? Ik snap niet dat zoiets uberhaubt kan, heb het nog nooit eerder gezien.
Alle reacties Link kopieren
smakelijk !!!
ik zeg: COLA

(en dan bedoel ik niet veroorzaker van bruin maar om mee schoon te maken )
Ben ik even blij dat ik een nieuwbouw huis heb gekocht!

brrrr
Toen wij gingen verhuizen was het mijn eer te na om ook maar een spoortje vies achter te laten voor de nieuwe bewoners.

Dus 2 dagen gedaan over alle )(@*%#*)luxaflex schoon te maken en ... de plee meeeega goed geboend (zou ik van een ander ook zeer op prijs stellen). Mja en toen kwam ik ook bruine rotzooi tegen, snapte er niets van. Ik spuit altijd chloor onder de rand, gooi zakjes poeder dat gaat bruisen in de pot, schrob overal waar ik maar bij kan komen maar dus toch bagger onder de rand.

In m'n nieuwe huis probeer ik het te voorkomen en ga HEEEL RANZIG gevoel met latex wegwerphandschoentjes aan na het chloor spuiten met schuursponsje nog even onder de rand langs. Tot op heden wit gebleven dus dan ook niet zo ranzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven