We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
quote:_Doortje_ schreef op 18 augustus 2010 @ 11:39:

Oh en de meegroeibh is hemels. Ik heb er ook van Livera, maar die groeit niet mee Voor een tientje echt de beste koop sinds tijden!Van die voedingsbh's van de Hema werd ik bijkans depressief, god, wat voelde ik me ongelukkig met die dingen. Zat totaal geen model in de beugelloze krengen.
klopt, voedingsbeha's van de Hema vond ik ook niet fijn. Had man er 2 laten halen in kraamtijd maar ze vielen heel klein en hebben een hele nare strakke rand die ook bovenlangs liep (en dat wil je echt echt echt niet als je stuwing hebt....... )
@Kersje: ik zag de deurmat-met-Takkie in de online-folder staan! en ik wil m ooooook!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, dank! Gevonden! Hoe kon ik daar nou overheen kijken?! Ik weet trouwens wel wat ik ga doen vanmiddag, als dochter wakker is Ze hadden ook al een leuk damessweatblazertje in de folder staan!
*overweegt ook een Hema-uitstapje vanmiddag*
Kom er net vandaan! Die deurmat is idd erg leuk!

Maar ik heb vandaag rompertjes gekocht voor mijn kleine man en gekleurde elastiekjes voor mijn dochter.

We hebben er ook een heel mooi servies vandaan (al zeg ik het zelf). Gekocht rond pasen. Wit aardewerk met gekleurde afbeeldingen van vogels en bloemen erop. (Heb er trouwens geen plaatje van kunnen vinden.)
Ik hou van de hotdogs!!!! En alle andere dingen die ze er hebben. Ook prima positieleggings e.d.. Verder veel babykleertjes, make-up en watjes. Ook food en wijn is erg goed bij de hema.
Ik ben ook net terug.

Mijn vangst:

eenstrijkplankhoes en overtrek

een badmat

2 limoengroene gastendoekjes

en een witte koptelefoon (omdat ik die al zo lang wou en ie nu afgeprijst was)

De legging die ik wou was er niet meer en make-up heb ik al zat.
De Hema is voor mij:

panty's en pantykousjes

het naadloze ondergoed

elk jaar een nieuwe agenda vulling

thee en handdoeken

moltons voor op bed

en een heerlijke sandwich van het snelbuffet.

Make up koop ik er niet en ik heb er ook wel eens kleding gekocht die een beetje tegenviel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
present!
Oh, en je zou ook eens de chocolademuffins moeten proberen. Héérlijk.
Ondergoed voor het sporten, linnengoed en haaraccessoires.

Daar vind ik Hema prima voor.
Nou zeg, ik net naar de Hema, hebben ze de Takkie Deurmat helemaal niet!! En die mevrouw zei ook gewoon dat ze hem niet hadden, ook nooit gehad, dus op was hij niet. En ze wist ook niet of hij nog kwam. Terwijl ze de folder van volgende week (of volgende periode?) al in de rekken hadden staan . En ze hadden op onze hema nog wel een mega sticker van die deurmat op het raam! Grr!
Vroegah, en dan dus echt vroegah, dan heb ik het over 1985 ofzo... Toen verkocht de Hema ook appelbroodjes. Het zag eruit als een saucijzenbroodje, maar dan witter en zachter deeg, appelsmurrie erin en poeiersuiker erover.

Das war einmal.
Hier ook een HEMA-fan (als ik het niet was, dan wel door de Slimme Meiden geworden )

Ik ben voornamelijk erg tevreden over de gordijnen (en snelle service daarvan), keukendoeken, kussens (om op te slapen) en mijn halve uitzet. Verder natuurlijk nog heel veel dingen die ik eigenlijk niet nodig heb.

Het enige wat ik er niet koop is make-up.
Ja hoor, ook HEMA fan! Fijne winkel, koop er alleen geen beugel-bh's meer. Al 2 keer gehad dat na 1 keer dragen de beugel al in m'n oksel zat te prikken (er zijn fijnere dingen in 't leven).

Je mag ze dan wel probleemloos ruilen maar 't schiet steeds niet zo op he.

Wel heel enthousiast over het vrolijke ondergoed. Luierdoekjes zijn ook top. En ze hebben ook heerlijke Aïoli met van die dipstokjes jum jum
De koekjes! En dan vooral die met chocola aan de onderkant.

Natuurlijk de gordijnen.

Sinds dochter een jaar of twee is wil ze daar altijd 'kleertjes kijken' en herkent ze het logo op spullen in huis en zegt dan 'echt Hema'. Ze hebben haar al veelvuldig gevraagd of ze er wil komen werken, maar dat wil ze niet.

En de stickers en de fietslichtjes en de maillots voor mij en en en en... nou ja, dat dus.
Weet je wat je vroeger had, of misschien nu nog, waren die heerlijke kleine hazelnoot gebakjes. Mijn moeder kocht die wel eens. Ohh die waren lekker.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Turkotaart!
Ga zaterdag winkelen met manlief in alphen a/d rijn . Komt zeer zelden voor samen winkelen . Zal vast een hema zitten .Ben nog niet zo erg bekent daar maar de caravan staat 15 km verderop.

Gezegd dat we geld meenemen want ik koop hem leeg . washandjes, handdoeken ,badlakens, en natuurlijk dierproefvrije

make-up.
Jaaa de gordijnen inderdaad! Met 20%kortings-actie gekocht, echt ideaal!
quote:mylenevalerie schreef op 18 augustus 2010 @ 09:47:

Iemand hier had het over make-up, dat vind ik wel super van de make-up van de Hema, het wordt niet op dieren getest dus mijn oogpotlood komt wel van de Hema vandaan.

Ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien heeft iemand anders het ook al gezegd, maar:

Dierproeven voor cosmetica zijn in Nederland verboden sinds 1997. Dit is dus niet bepaald een unique selling point van de Hema.
quote:magica schreef op 18 augustus 2010 @ 17:35:

[...]

Ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien heeft iemand anders het ook al gezegd, maar:

Dierproeven voor cosmetica zijn in Nederland verboden sinds 1997. Dit is dus niet bepaald een unique selling point van de Hema.

Ja onder cosmetica valt voor mij ook shampoo en dat soort dingen.

Maar goed, aan de ene kant willen ze aan de dieren denken, maar lees maar na wat voor rel het is geweest met hun rookworsten. Voor mij iig een reden geweest om die er nooit meer te kopen, hoe lekker ze ook zijn.
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 17:15:

Turkotaart!

Turkotaart?

Ze hebben/hadden die gebakjes ook in een klein taartje;

quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 16:42:

Sinds dochter een jaar of twee is wil ze daar altijd 'kleertjes kijken' en herkent ze het logo op spullen in huis en zegt dan 'echt Hema'. Hoe schattig!
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven