We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Weemoed, dat is precies het goeie woord.
splinter,shop ze morgen!
alledrie de katten staan op papier als mijn eigendom. (hoewel de katten waarschijnlijk denken dat ik hun eigendom ben
Jullie ook een leuke dag morgen!

Ik ben er met de opruimwoede van zondag achter gekomen dat Sil op mans naam staat! Terwijl het toch echt mijn kat is en we eigenlijk allebei dachten dat ie ook op mijn naam stond.

Hm, ook maar voor altijd bij man blijven dus....
ik ga morgen vanuit mijn werk eten bij mn vriendin waarna we modeshow hebben in de winkel van een andere vriendin.

Partner van vriendin1 loopt mee en ik ga eens even lekker neuzen of er nog wat leuks voor mij bij is.

Beetje jammer dat ze kleding verkoopt die redelijk aan de prijs is

oa dit merk: www.staff.com
Nou, da's wel heel saaie kleding op die site, Bieb!
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 23:20:

alledrie de katten staan op papier als mijn eigendom. (hoewel de katten waarschijnlijk denken dat ik hun eigendom ben Precies, zij hebben dus ook zo'n papiertje in hun binnenzak
Ik ben mijn eigen bananenschil
of is het staf met 1 f.....

Nouja,leuke dingen dus.

Truste
Ja jemig dames, vanaf 9 uur is er gewoon 8 bladzijden vol gepost! Dat gaat niet meer lukken dus he, omdat bij te lezen!

Wat ik wel in de gauwigheid zag: MissLoki schreef over Ludo dat hij wrs een hersenbloeding heeft gehad: dat denken wij van Ingwe ook! Zij heeft ook altijd haar koppie scheef, is oerdom en vooral uber enthousiast over de raarste dingen. Als ik hard zing, en dan liefst iets dat lekker galmt, zoals het Wilhelmus of zo, komt ze echt waar dan ook vandaan keihard aanrennen en begint mij enorm te knuffelen door haar koppie in mijn gezocht en hals te duwen. Hoe harder ik zing, (en hoe valser) hoe beter het is! Zo ook bij doelpunten van het Nederlands elftal: gejuich, daar is het te doen, rennen!!!

Ik zal zo kijken of ik foto's van haar kan vinden. Ze heeft ook nog chronische nies en dus altijd tranende ogen waardoor ze een nog groter aggossie-gehalte krijgt. Maar ondertussen...

Verder druk druk druk hier. Gisteravond naar een bruidspaar geweest voor een voorgesprek, vandaag een bruiloft gefotografeerd met de nodige stress. Morgen een opdracht in de studio met een acteur, erg leuk! Dus tja, forummen doe ik even wat minder.

Kittens groeien als kool en bij alle oogjes zijn nu kleine kiertjes te zien, zo leuk!
www.staffmode.nl
Okee, even Ingwe spammen, ons meest bijzondere katje. Kijk, dit is dus echt wat je noemt scheef: zo loopt ze bijna altijd.

En zo tranen haar ogen (dit is nog niet eens heel erg eigenlijk):

Ze zit ook heel raar, als een hond, met twee achterpoten aan één kant van haar lijf, in plaats van recht eronder. Iemand een kat wel eens zo zien zitten?

(Oja, al het snot op de ramen: Ingwe d'r werk...)

Maar ze houdt ook erg van spelen gelukkig!

En ze was natuurlijk korte tijd de avatar van Angel One! We hebben haar daar ook wel mee geplaagd: dat ze een engeltje was en zich nu dus ook als een engeltje moest gedragen. Maar ja...
quote:Olijfje_ schreef op 24 maart 2010 @ 23:07:

Iemand nog geïnteresseerd in een zilvergrijze dekkater? Maf karakter gegarandeerd

Jaa!!

Olijf, lief dat je vraagt naar onze lekkende poes, het gaat heel goed!!!!

het allerlaaste redmiddel heeft tot nu toe geholpen

Lief dat je er naar vraagt
[quote]Etosha schreef op 24 maart 2010 @ 23:43:

Okee, even Ingwe spammen, ons meest bijzondere katje. Kijk, dit is dus echt wat je noemt scheef: zo loopt ze bijna altijd.

Lijkt wel of ze een keer een hersenbloeding heeft gehad.

Heerlijk beest om te zien hoor
balen...foto's niet te xien voor mij Etosh.

Ben benieuwd naar de scheve kat

kattensnot op de ramen is hier ook veelvoorkomend hoor... Als de oude wijven met hun neus tegen de ramen naar buiten zitten te kijken
Heerlijk toch?
Ingwe niest echt veel en hard en vaak. Ons hele huis zit onder de ellende, dweilen helpt haast niet meer. En ja, natuurlijk is niezen het allerlekkerst als de baasjes net wakker worden en je ze 's morgens even lekker komt knuffelen.. wij duiken altijd onder de deken als ze bepaalde keelgeluidjes begint te maken!

We weten niet wat er met haar gebeurd is. Ze is gevonden met een maand of negen, op straat, nogal agressief (bij het oorlogsmuseum in Asten, daar word je ook wel agressief van natuurlijk). Toen had ze dit al en de nies ook. Twee maanden later is ze bij ons komen wonen en ze is nu bijna 4.

Ze is vooral erg naief. Ziet geen gevaar, vindt alles leuk, is enorm nieuwsgierig maar echt op zo'n kinderlijke manier: 'oh oh, wat gebeurt daar? hee, mag ik ook kijken? hee, laat me d'r eens bij!' Beetje een plaat voor de kop ook. Ze wil 's avonds altijd op bed als wij gaan slapen maar dor haar nies maakt ze enorm kabaal als ze spint, dus dan kunnen wij niet slapen. Elke avond jagen we haar weg (met pijn in ons hart) en elke avond staat ze weer smekend naar ons te kijken naast het bed. Lief zegt altijd dat ze daarom huilt.. Maar ze blijft het gewoon zeer opgewekt en blijmoedig proberen!

Ingwe heeft echt een heel speciaal plekje in mijn hart, juist omdat ze een beetje raar is.
Puk heeft na zijn enorme snotkop toen we hem net hadden, ook nog wel eens de nieseritus. Moet hier dus ook regelmatig gespetter van de ramen vegen.

DarlingN, wat fijn dat lekkende poes ( -> dit klinkt wel heel ranzig) zo goed gaat!!

En Etosh, wat een schatje is Ingwe om te zien! Ze heeft zo'n schattig koppie, en dat scheve maakt het nog liever eigenlijk. En lekker fel spelen, rode katten eigen volgens mij!

Zo, en nu gaat de pjoet hier ook uit! Tot morgen allemaal & bonne nuit!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ohh Etoch, ellende uit alle gaten ken ik wel, hoe oud is igwe?
Bijna 4 dus
Ingwe is een schatje en wat maak jij een mooie foto's! Die 2e, met de tranende ogen, die vind ik echt erg leuk en bijzonder omdat ze er niet helemaal op staat.

Maar ik zou al een tijdje geleden schaapjes gaan tellen en dat moet ik nu echt gaan doen.

DarlingNikki, goed om te lezen dat het laatste medicijn aanslaat. En leuk dat je weer even langs komt!
Slaap lekker talkin H

Lieve mensen zijn jullie

Slaap lekker.
Wat een leuke foto's allemaal meer. En die lammetjes zijn ook zo schattig. Ik heb er in het echt dit jaar nog geen een gezien. Nou woon ik ook niet zo groenig. Maar met Pasen heb ik een meeting elders en dan zal ik ze onderweg wel zien.

Ann wat een leuk topic heb je op overig. Heel toevallig ben ik al een uur wakker en dacht aan je of jij nog wakker zou zijn. En hoe je in Canada beland bent. Blijf je daar voorgoed of is het de bedoeling om over een paar jaar weer terug te komen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alvast wat foto's spammen:

broeder/zusterliefde

Goh, je kunt hier naar buitenkijken!

Zie jij die vogel ook?

Ze zijn zoo lief maar ook zooo ontdeugend als ze wakker zijn!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Villa Zonneschijn:

De foto's vd poezebeesten in het raam zitten dus helemaal rechts in het raam achter de bomen. Geweldig vinden ze het, het stikt vd vogels die ze helemaal kunnen volgen. Super om te zien.

Huizen zijn hier zoo belachelijk groot, maar ik geniet er stiekem wel van hoor. 't Kost alleen een fortuin om het te vullen. Goddank er is Kijiji (soort marktplaats).
anoniem_55660 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 05:43
Reden: ik was nog niet klaar dus
% gewijzigd
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Oh wat schattig. Die ene op hun achterpootjes, en dat knuffe;em ook zo lief/
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven