We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Muse ken ik niet of bedoelen jullie amuse?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Fijn dat het zo goed gaat met de pijn, MV.

Muse is meer een soort hoofgerecht, dat je lekker heeeeel hard kunt draaien en dan keihard meezingen. Krijg er meteen zin in!

Maar, moet nu onder de doesj, kan moeilijk als het stinkend hoopje dat ik nu ben de mensen onder ogen komen
Goedemorgen lieve dierenliefhebbers, ik breek even in om hopelijk gebruik te kunnen maken van jullie kattenexpertise. Of beter gezegd, dierenartsexpertise. Het verhaal is als volgt, mijn kat die ik enkele weken terug uit het asiel heb gehaald moet een vaccinatie tegen niesziekte hebben. Nu heb ik even rondgekeken naar een dierenarts in Amsterdam Oud-Zuid dan wel Oud-West, maar ik schrik mij een ongeluk van de prijzen van zo'n inenting. 80 Euro (!!!) voor slechts alleen niesziekte (dus excl. kattenziekte) is dat een normale prijs of zitten er in A'dam rasoplichters? Hopelijk kunnen jullie beter beoordelen dan ik of dit een redelijke prijs betreft. Mijn dank alvast!
MV wat lief! Ik zal eens opzoeken of die dingen hier groeien, niet alles groeit hier door de kou.

Voor jou iets anders lekkers omdat je het zo verdient, a tea complet:
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Mijn dierenarts (aan het begin van de Admiraal de R) vraagt niet zulke prijzen, en is ook nog eens 's avonds open. Misschien kun je die eens googlen en bellen? Hij is trouwens een soort kattenfluisteraar. want mijn Poef vecht zich altijd rot bij de da, maar deze man hoeft maar een hand losjes in zijn nek te leggen, en Poef is kalm.
MV, voor die cacaofiguurtjes op de cappoechi kappoechoe capucchino cappuccino heb je speciale malletjes.

Gister een leuk dierenavontuur.

Sinds twee weken hebben wij slakken in het aquarium om de boel school te houden. Nu zag ik gister een slakkenhuisje op de grond en dat legde ik zonder er bij na te denken op de vensterbank. Mijn dochter verzameld alles en sleept nogal wat mee naar binnen. Een paar uur later gaat er een lichtje branden... het zal toch niet? Even goed kijken en ja hoor, het was één van de blauwe appelslakken. Inmiddels helemaal ingedroogd... Enfin, ik mik hem toch maar in het aquarium. En verdomd, hij doet het weer!

Taaie beestjes hoor, die waterslakken!
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 10:45
Reden: rotwoord
% gewijzigd
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:delphicat schreef op 01 april 2010 @ 10:34:

Mijn dierenarts (aan het begin van de Admiraal de R) vraagt niet zulke prijzen, en is ook nog eens 's avonds open. Misschien kun je die eens googlen en bellen? Hij is trouwens een soort kattenfluisteraar. want mijn Poef vecht zich altijd rot bij de da, maar deze man hoeft maar een hand losjes in zijn nek te leggen, en Poef is kalm.Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren
Ik heb ooit een cursus koffie gedaan hier, leer je alle ins en outs van koffie, er was zelfs een speciale ruimte voor koffie proeven, met spuugbakjes en waterglaasjes. We hebben toen ook allerlei trucs geleerd met het schuim, die gast kon hartjes, konijntjes, etc. maken, ik ben nooit verder gekomen dan het pluimpje.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Goedemorgen dames!

Geen choco voor mij, ik heb mezelf op een maand geen choco gezet.... ai dat wordt spannend.

Hier even iets bijzonders, maar ik wilde jullie wel even gedag zeggen!

Dag!!!
quote:milaatje schreef op 01 april 2010 @ 10:46:

[...]

Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren

Dat is mijn oude DA en ik heb slechte ervaringen met hem. Jij goeie Deplhi? Ik hoop dat het bij mij gewoon een keer toevallig misging dan maar......

Nog een tip: Op de Stadionweg zit een fijne kliniek, daar ging ik altijd heen met mij katten.
Hello girls, ik ben er nog hoor.

Dat jullie dat weten.

Hi Leo, fijn je weer eens te zien hier. Gaat het allemaal nog? Halen je katten nog steeds muizen naar binnen? Of heb je de ziekenboeg maar opgeheven?
Ello Hunny!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Joepie daar is Leo weer, leuk om je weer eens hier te zien. Ik las je laatst al me jou eigen wijse reacties bij het "abortus" topic.

Hoe gaat het op het plattelandse?
Wat een stelletje nachtbrakers zitten hier zeg.

Ik heb eigenlijk weinig te melden.

Siep is weer de ouwe jager die hij altijd was en zit de hele dag buiten achter koolmezen aan. Gelukkig zijn ze te snel voor hem.

Of hij wordt echt te oud om nog goed te jagen. Het lukt hem in ieder geval niet er eentje te pakken te krijgen. Gelukkig.

't Is een gek beest.

Gaat ie in een theeblad liggen voor het raam.

Hier gaat het goed.

Echt, het gaat in ieder geval veel beter sinds ik even een paar dagen weggeweest ben, heel hard gewerkt heb enzovoort.

Ik had even niet zo veel zin in dierentetters maar goed, ik heb er nóg zeven en die zijn het waard om over te tetteren.

Ik lees lekker mee en ga weer kalm aan opstarten met meekletsen.
Speciaal voor Leo een Katten bruidstaart:

Lief van je Anneke, wat ben je toch en engel van een mens...
Ik zal ook weer eens over onze kittens kletsen, 't wordt hoog tijd!

Toulouse en O'Malley hebben sinds kort de gordijnen ontdekt. Nu waren wij hier al op voorbereid door onze eerdere kittens, daarom hadden wij de oude gordijnen nog laten hangen totdat ze door de eerste gekte heen zijn. Ze hebben nu dus werkelijk alle (8 in totaal) gordijnen naar hun grootje geholpen, hellluppp! Ze zitten een soort van in de peuterpuberteit want ze proberen werkelijk alles uit. Op de tafel, via onze benen het aanrecht op (au), aan de staart van Hopper gaan hangen en dan zich door de kamer laten slepen, echt dolle pret, uhhhum. Gelukkig hebben we de plantenspuit, tenminste die hadden we, die is nu dus een split level naar beneden gevallen, helemaal in diggelen. Ik verdenk een paar poezen van opzet....

Dus nu morgen op zoek naar een nieuwe.
(B) engel, hoor, tenminste dat zei mijn moeder altijd!
fijn Leo dat je er weer bent!

Ik heb lunchpauze.....even bijlezen.

leuk nog meer Muse fans,ik ga ze in juni voor de 5de keer live zien

Istme: voor Lowlands zijn al wel namen bekend maar daar staan ze (nog) niet bij....
Hey Leo, goed je hier weer even te zien!

En ik ken Muse dus niet zo goed, maar heb net even wat dingetjes beluisterd via Youtube. Is toch wel een gemis in mijn collectie geloof ik .
inderaad TH snel collectie uitbreiden is wel jouw genre toch?
Ja, het mag van mij allemaal wel een beetje stevig Ik heb net de laatste CD van Rammstein maar weer eens aangezet om mezelf uit een slecht humeur te knallen. Want voor de scherpe lezers, ik had de afgelopen uren in een collegezaaltje moeten zitten maar besloot vanochtend een baaldag op te nemen. Zonder duidelijke aanleiding, gewoon ff simmen thuis.
Zoebie, geweldige foto van Siep trouwens! Ook weer zo'n voorbeeld van het past net

Anneke, wat een lief plaatje voor Leo . Ga ik ook meteen weer van glimlachen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven