Weer een deuk in de auto, ik word er gek van!

01-08-2009 09:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een auto van bijna 3 jaar oud. Afgelopen half jaar hebben we nou al verschillende dingen gehad met de auto. In januari is de hele deur nog vervangen, omdat er iemand tegenaan was gerost en door was gereden. In de tussentijd nog wat deukjes/putjes, van de week nog bij Carglass gezeten en nou rij ik gisteren zelf mijn halve achterkant eraf. Ik word er gek van en ik vind het allemaal erg duur worden. Denk af en toe had ik maar een oud brikkie. Hoe doen jullie dat?
quote:Linndaatje schreef op 01 augustus 2009 @ 10:50:

Bij mij was het erge dat ik wist wie mijn auto tot 2 keer toe beschadigd (1x 5 kleine deukjes, 1x 2 kleine deukjes) had, namelijk de buurman met zijn deur openen. Was nogal krap parkeren en dat leverde de nodige problemen tussen buurman en mij op.

Weet niet of jij er ook zo veel stress aan hebt TO? Gelukkig ben je in ieder geval verzekerd; is nog altijd goedkoper nu dan zelf de kosten vergoeden.

Probeer wel te bedenken dat je stress jezelf aan doet (als je dat hebt) en daar wordt de situatie gewoon helemaal niet beter van.

Lekker zo'n buurman.

Ik heb niet constant stress vanwege die auto, maar ik was wel flink pissig, en we blijven bezig. Dat ding begint me gewoon te irriteren .
quote:lindy schreef op 01 augustus 2009 @ 13:22:

En waarom geen oud brikkie, dan? Zeker als je in de stad woont zal het je niet lukken een auto kras- en deukvrij te houden. Ik zou zelf dus nooit een auto aanschaffen waar ik bij iedere kras sta te huilen ofzo. Het is een gebruiksvoorwerp, net als een stofzuiger. Veel steden zijn ook geen goede fiets waard. Dat vind ik dan weer wel jammer, maar het is niet leuk als je honderden euros aan een fiets uitgeeft, die een week later alweer gejat is. (ondaks supersloten)

Wij hadden in de stad juist nooit wat. Wonen nu in een dorp en het is constant raak.

Ik sta echt niet bij iedere kras te peeuwen, maar ik vind het wel erg duur worden op deze manier. En de auto was splinternieuw en nog geen 3 jaar oud. Beetje zonde om het te laten zitten. Zit een diepe deuk in en de lak is beschadigd, dus dat wil ik niet laten zitten.
Vanmorgen nog. Ik kwam bij de auto en wat zag ik.... echt een ontiegelijke dikke vette deuk in m'n rechter achterscherm van de auto. Heeft er dus afgelopen nacht of vroege ochtend iemand heel fijn zijn/haar auto in de onze geparkeerd. En uiteraard laat je dan geen briefje achter!

'Gelukkig' hebben we een behoorlijk oude auto, maar ondanks alles vind ik het toch zonde. Dit is maar een tijdelijk oud bakkie doordat ik vorig jaar onze auto uit 2001 total loss heb gereden tijdens een ongeluk met een motor rijder. Daar baalde ik echt flink van, maar hier niet heel veel minder om eigenlijk.

Ik snap gewoon niet dat je niet het lef hebt om een briefje achter te laten als je zoiets doet. Nu moet ik maar hopen dat de schade dusdanig hoog is dat ik er via het Waarborgfonds nog iets van terug kan zien nadat m'n eigen risico eraf is. Ben heel bang dat dit me alleen maar geld gaat kosten als ik het zou laten maken, dusss... wordt dat de rest van de levensduur van deze auto met een flinke deuk rondrijden. En dan heb ik het zelf nog niet eens veroorzaakt.

Ondanks dat het m'n ouwe barrel is baal ik er net zo van als dat het een nieuwere auto zou zijn.

Toch zou ik hierna wel heel graag weer een nieuwere auto willen rijden want ik weet dat dat me vorig jaar heeft 'gered' toen ik het ongeluk kreeg. Als dat met deze auto was geweest was ik er niet zonder kleerscheuren uitgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven