Welk kattenspeelgoed is een echte aanrader?

01-09-2025 11:17 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mijn speelse 4 jarige ex-kater zoek ik verrijkend kattenspeelgoed dat hem uitdaagt. Uiteraard heb ik een overdaad aan muizen, balletjes, dozen etcetera maar ben benieuwd of er echte aanraders zijn behalve de al hier genoemde.
BuzzieBee schreef:
01-09-2025 13:26
haar elastiekjes, propjes papier en uiteraard 'the red dot'.... De rest vinden ze alle vijf een dag leuk en daarna niet meer. Dus zonde van het geld. Oh, stinkies! Die vinden ze leuk. Enorm heftige catnip. Spelen ze niet echt mee maar liggen ze wel enorm high mee te kroelen heel lang.

https://www.plein.nl/yeowww-stinkies-ca ... lQQAvD_BwE
Jaa stinkies!! Blijft blijkbaar heel lang heel lekker ruiken.
juliet64 schreef:
01-09-2025 17:28
Mijn kat apporteerde tampons :proud: en kwam er regelmatig mee de trap af (inmiddels ben ik de overgang ruim gepasseerd, dus tampons zitten niet meer in mijn systeem)
Een losse rauwe sperzieboon (geef ik m als ik aan het koken ben) vindt ie ook altijd leuk.
Hier heeft poes ook jaren met rauwe sperziebonen gespeeld, ze zeurde net zo lang totdat ze er een kreeg. En een gekookte spaghetti sliert.. moet je het niet erg vinden om de restanten van je vloer te pielen..
Kattenhengel Bird is hier de favoriet!

https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... t=135843.3
Van iets ander formaat dan eerdere suggesties: kattentunnel!
Vanity of vanities; all is vanity
Pink-Freud schreef:
02-09-2025 13:26
Ja die ook, icm de kattenhengel is dat heel leuk. Poes is nog nooit zo blij geweest. Ze speelt zelfs met de kattentunnel regelmatig zelfstandig.
Pink-Freud schreef:
02-09-2025 13:26
Oja, die zal ik ook weer even tevoorschijn halen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven