Welk vliegengordijn?
dinsdag 16 juli 2013 om 14:53
Ik ben op zoek naar een vliegengordijn. Een fijne. Ik had er een via marskramer. Zag er erg leuk uit maar de binnenkant was van ijzerdraad. Sommige bamboestukjes gingen stuk en dan kwam er dus een ijzerdraad, met weerhaak, tevoorschijn. Niet echt fijn met kleine kinderen. Dus, weg ermee. Toen zo'n goedkoop ding gekocht met magneten. Die kan je dan opplakken. Wat een rotding!
Nu lees ik dat de gordijnen van Torresol fantastisch zijn. Maarja...65 euro voor een vliegengordijn is me toch iets te gortig. Wie heeft er een goede tip?
Alvast bedankt!
Nu lees ik dat de gordijnen van Torresol fantastisch zijn. Maarja...65 euro voor een vliegengordijn is me toch iets te gortig. Wie heeft er een goede tip?
Alvast bedankt!
dinsdag 16 juli 2013 om 15:09
dinsdag 16 juli 2013 om 16:28
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 juli 2013 @ 15:09:
Ik vind dat ding met magneten ideaal. Was even uitproberen met bevestigen, maar het werkt echt prima. Hier rennen er hele kuddes kinderen en huidieren doorheen en het ding sluit netjes na elke invasie en dat voor een euro of drie ofzo.
Mrs, die heb ik ook, (!) werkt perfect, net als de tv reclame.
Ben superblij ermee.
Ik vind dat ding met magneten ideaal. Was even uitproberen met bevestigen, maar het werkt echt prima. Hier rennen er hele kuddes kinderen en huidieren doorheen en het ding sluit netjes na elke invasie en dat voor een euro of drie ofzo.
Mrs, die heb ik ook, (!) werkt perfect, net als de tv reclame.
Ben superblij ermee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 16 juli 2013 om 16:30
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 juli 2013 @ 15:09:
Ik vind dat ding met magneten ideaal. Was even uitproberen met bevestigen, maar het werkt echt prima. Hier rennen er hele kuddes kinderen en huidieren doorheen en het ding sluit netjes na elke invasie en dat voor een euro of drie ofzo.Hier ook! Bovenop het kozijn vastgezet met de grote punaises die erbij zaten en de zijkanten met klittenband gedaan. Gekocht bij de zeeman voor 5 euro! En dochter kan er prima mee omgaan en hij sluit altijd weer goed.
Ik vind dat ding met magneten ideaal. Was even uitproberen met bevestigen, maar het werkt echt prima. Hier rennen er hele kuddes kinderen en huidieren doorheen en het ding sluit netjes na elke invasie en dat voor een euro of drie ofzo.Hier ook! Bovenop het kozijn vastgezet met de grote punaises die erbij zaten en de zijkanten met klittenband gedaan. Gekocht bij de zeeman voor 5 euro! En dochter kan er prima mee omgaan en hij sluit altijd weer goed.