Welke bureaustoel?
woensdag 22 april 2020 om 12:20
Dat is wel een erg summiere vraag. Het hangt een beetje af van wat je ermee gaat doen. Gebruik je de stoel hele dagen voor thuiswerken, of alleen in privétijd om af en toe iets achter de pc te doen?
En wat is je budget?
Ik zou sowieso niet op de gok een stoel kopen via internet, zeker niet als je er hele dagen op gaat thuiswerken.
En wat is je budget?
Ik zou sowieso niet op de gok een stoel kopen via internet, zeker niet als je er hele dagen op gaat thuiswerken.
woensdag 22 april 2020 om 12:28
Er is geen goede stoel, goed zitten bestaat niet. Of alleen wanneer je gaat verzitten.
Veel belangrijker is om elke 20 minuten even op te staan en te bewegen. Loop eens naar een andere verdieping om naar de wc te lopen, prullenbak in een andere kamer, etc.
Wissel zittend werk af met staand werken. Je hoeft niet zittend te bellen. En je kan je laptop/computer op een kist zetten zodat je staand kan werken.
Afwisselen is dus het allerbelangrijkste.
Veel belangrijker is om elke 20 minuten even op te staan en te bewegen. Loop eens naar een andere verdieping om naar de wc te lopen, prullenbak in een andere kamer, etc.
Wissel zittend werk af met staand werken. Je hoeft niet zittend te bellen. En je kan je laptop/computer op een kist zetten zodat je staand kan werken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
woensdag 22 april 2020 om 12:33
Jawel, maar het scheelt nogal wat of je op een houten eetkamer stoel zit of eentje die instelbaar is.hamerhaai schreef: ↑22-04-2020 12:28Er is geen goede stoel, goed zitten bestaat niet. Of alleen wanneer je gaat verzitten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 22 april 2020 om 12:56
Net zelf een Interstuhl Every gekocht. Zou voor serieus gebruik (als dat de bedoeling is) wegblijven van Ikea e.d. Dat is niet bedoeld voor langdurig gebruik.
Gebruikt kopen kan zeker ook. Geldt ook voor bureaus e.d. Als je dan selecteert op "nieuwstaat" of "zeer goed" koop je een professioneel product dat er goed uitziet, jaren meegaat en een fractie kost van een nieuw consumentenproduct.
Gebruikt kopen kan zeker ook. Geldt ook voor bureaus e.d. Als je dan selecteert op "nieuwstaat" of "zeer goed" koop je een professioneel product dat er goed uitziet, jaren meegaat en een fractie kost van een nieuw consumentenproduct.
woensdag 22 april 2020 om 13:03
Niet perse, dat willen de stoelen verkopers je graag vertellen.
Er zijn genoeg mensen die prima kunnen werken op een simpele kamerstoel.
Je weet ook dat de meeste mensen hun stoelen niet instellen, dat deze functie nauwelijks wordt gebruikt. Zelfs niet bij het in gebruik nemen.
Ik heb liever dat de mensen mijn tips gebruiken dat dat ze investeren in een dure stoel en blijven zitten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
woensdag 22 april 2020 om 13:23
Ik zit het allerbest op de Herman Miller stoel. Nieuw erg duur, maar ze zijn ook refurbished of tweedehands te koop. Dit model: https://werkjefit.nl/zitoplossingen/-re ... gLkNvD_BwE
Ik heb rugklachten en dit is de enige stoel waar ik het wat langer op kan uithouden. Zoals hamerhaai al schrijft is regelmatig wisselen van houding het beste, maar soms is dat even niet mogelijk, bijv tijdens een wat langere videoconference call.
Ik heb rugklachten en dit is de enige stoel waar ik het wat langer op kan uithouden. Zoals hamerhaai al schrijft is regelmatig wisselen van houding het beste, maar soms is dat even niet mogelijk, bijv tijdens een wat langere videoconference call.
donderdag 23 april 2020 om 23:33
Wij hebben oude IKEA stoelen ook weggedaan en deze gekocht. Super stoel https://www.pijlman-kantoormeubelen.nl/ ... ands-zwart
vrijdag 24 april 2020 om 23:38