welke kleur is dit?
dinsdag 2 november 2010 om 14:19
dinsdag 2 november 2010 om 14:22
Ik geloof dat de gordijnen een beetje richting de crèmekleuren gaan, maar welke kleur durf ik niet precies te zeggen en volgens mij zijn de buitenkant (de kant naar het raam toe) en de binnenkant ook nog weer anders van kleur
Misschien zou je via de site even kunnen mailen met iemand of even bellen. Ze zullen je vast wel even willen helpen...
Misschien zou je via de site even kunnen mailen met iemand of even bellen. Ze zullen je vast wel even willen helpen...
dinsdag 2 november 2010 om 14:22
dinsdag 2 november 2010 om 14:24
quote:kenza schreef op 02 november 2010 @ 14:20:
ik zie dat ik het bij de verkeerde heb neer gezet, hoor eigenlijk bij thuis thuis..Dank jullie wel voor die snelle jelle reacties!
Weet iemand waar ik zulke gordijnen kan kopen?
bij elke goede woonwinkel kan je zulke gordijnen kopen.
neem plaatje mee en ze kunnen je helpen.
Volgens mij is montel een winkelketen, kan je daar altijd vragen.
ik zie dat ik het bij de verkeerde heb neer gezet, hoor eigenlijk bij thuis thuis..Dank jullie wel voor die snelle jelle reacties!
Weet iemand waar ik zulke gordijnen kan kopen?
bij elke goede woonwinkel kan je zulke gordijnen kopen.
neem plaatje mee en ze kunnen je helpen.
Volgens mij is montel een winkelketen, kan je daar altijd vragen.
dinsdag 2 november 2010 om 14:37
dinsdag 2 november 2010 om 14:42
quote:Fiorah schreef op 02 november 2010 @ 14:37:
Ik denk dat het verschil in kleur misschien ook nog wel ligt aan het verschil in licht, of is dat heel vreemd gedacht? Als er binnen een lamp hangt met warmgeel licht en de buitenkant wordt alleen belicht door koel buitenlicht... dan lijkt de kleur toch ook anders?Dat dacht ik dus ook, vandaar mijn vraag
Ik denk dat het verschil in kleur misschien ook nog wel ligt aan het verschil in licht, of is dat heel vreemd gedacht? Als er binnen een lamp hangt met warmgeel licht en de buitenkant wordt alleen belicht door koel buitenlicht... dan lijkt de kleur toch ook anders?Dat dacht ik dus ook, vandaar mijn vraag