welke kleur is dit?

02-11-2010 14:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand welke kleur de gordijnen hebben hier op dit plaatje? Ben een beetje kleurenblind

gordijnen
krijg het plaatje niet aangeklikt.

Probeer het nog eens.
Bij mij werkt de link niet
Ik kan het ook niet goed zien, maar creme-gelig zou ik zeggen.
Link:

http://www.vtwonen.nl/2010/09/commodore-van-montel/
Blauw
Zandkleur
ik zie dat ik het bij de verkeerde heb neer gezet, hoor eigenlijk bij thuis thuis..Dank jullie wel voor die snelle jelle reacties!

Weet iemand waar ik zulke gordijnen kan kopen?
Grijs Ow, het ging niet om de bank.

Zandkleur inderdaad.
het lijkt mij een gordijn met twee kleuren, de buitenzijde (donker) grijs, de binnenkant beige.
ik krijg de startpagina van vt wonen... welke gordijnen?
Leverkleur/taupe met vanille
Ik geloof dat de gordijnen een beetje richting de crèmekleuren gaan, maar welke kleur durf ik niet precies te zeggen en volgens mij zijn de buitenkant (de kant naar het raam toe) en de binnenkant ook nog weer anders van kleur

Misschien zou je via de site even kunnen mailen met iemand of even bellen. Ze zullen je vast wel even willen helpen...
quote:kenza schreef op 02 november 2010 @ 14:20:

ik zie dat ik het bij de verkeerde heb neer gezet, hoor eigenlijk bij thuis thuis..Dank jullie wel voor die snelle jelle reacties!

Weet iemand waar ik zulke gordijnen kan kopen?Hema, leenbakker, ikea, gordijnenzaak....wees een creatief
in de link van AJ zie ik gordijnen met een zandkleurige voorkant en een grijs-leem kleurige achterkant.

Dit kun je gewoon bij een gordijnen winkel laten confectioneren. 2 stoffen uitkiezen en aan elkaar laten zetten.
Ik zie niks.

Ben ik nou totaal blind?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goed idee, ik ga ze bellen. Ik laat het jullie weten
quote:kenza schreef op 02 november 2010 @ 14:20:

Weet iemand waar ik zulke gordijnen kan kopen?

bij elke goede woonwinkel kan je zulke gordijnen kopen.

neem plaatje mee en ze kunnen je helpen.

Volgens mij is montel een winkelketen, kan je daar altijd vragen.
VT Wonen heeft een eigen collectie gordijnstoffen. Misschien zijn ze daarvan gemaakt. Hier staan verkoopadressen. En als je wat rondgoogelt, vind je ongetwijfeld de verschillende kleuren en texturen.
Volgens mij is het nicotine-wit

Of greige. Of goorgeelkroegwit. Viezekrageninwitteoverhemden-geel.

Als je ht zo omschrijft, krijg je vast de kleur die je wilt hebben
Zandkleur
Ik denk dat het verschil in kleur misschien ook nog wel ligt aan het verschil in licht, of is dat heel vreemd gedacht? Als er binnen een lamp hangt met warmgeel licht en de buitenkant wordt alleen belicht door koel buitenlicht... dan lijkt de kleur toch ook anders?
quote:Fiorah schreef op 02 november 2010 @ 14:37:

Ik denk dat het verschil in kleur misschien ook nog wel ligt aan het verschil in licht, of is dat heel vreemd gedacht? Als er binnen een lamp hangt met warmgeel licht en de buitenkant wordt alleen belicht door koel buitenlicht... dan lijkt de kleur toch ook anders?Dat dacht ik dus ook, vandaar mijn vraag
Taupe is de officiele kleurnaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven