welke kleur op de muren... iemand misschien tips?

12-09-2010 12:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben net de sleutel gekregen van ons nieuw huis, nieuwbouwhuis.

Alles is besteld, mooie witte keuken, met zwart graniet blad, grijsbruine laminaat. En grijsbruin bankstel, en verder witte eettafel met licht kleur stoelen ( grijs gemeleerd) witte hoogglans salontafel en witte hoogglans zwevend tv dressoir.

Het is een doorzonwoning met dus een open keuken. 1 muur is ruim 12 meter lang... en andere muur is met een trapkast maar ook nog wel 8 meter lang..

Nu ben ik op zoek naar een mooie kleur grijs op de muren, en pff wat vind ik dat moeilijk... witte muren maakt alles zo kil. En we hebben al wat kleuren bij de muur gehouden, ook bij avondlicht en dan wordt t al gauw zo donker of echt zo'n betonlook kleur... greize vind ik weer meer naar bruinachtig gaan, en vind ik een minder stoere kleur.. pff wat een verhaal, maar ik hoop dat jullie misschien tips hebben?

De keukenkastjes zijn dus wit met een zwart blad... en de muur van de keuken loopt gelijk door met de huiskamer... we willen denk ik voor alles 1 kleur gebruiken om t wat rustig te houden.
Op kleurinspiratie punt nl kun je een eigen foto downloaden en dan diverse kleuren van Flexa en Histor proberen. Leuk om te zien hoe het staat al geeft je monitor de exacte kleur wrs niet aan ivm de instellingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven