Welke maat bench

05-06-2013 07:41 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 05 juni 2013 @ 11:29:

Ladytruckster ergens ben ik het met je eens maar ik weet uit andere topics dat jij je honden absurd lang alleen laat. Langer dan 6 uur is echt niet ok, en dat zou ook niet iedere dag moeten gebeuren.Wat doe je dan als er van Di t.e.m. Vrij niemand thuis is tussen 9u - 18u30u? Wil je dan zeggen dat enkel mensen die deeltijds werken een hond mogen?
quote:renate73 schreef op 05 juni 2013 @ 09:11:

[...]

Neem aan dat hoe langer, hoe hoger de bench is.

Vaak wel, niet altijd. En niet automatisch een evenredigheid in verhoudingen tussen verschillende maten.

Goed, let erop zou ik zeggen.
Leliepower, je hebt tegenwoordig overal uitlaatservices, die halen je hond op en laten hem uit. Ook zijn er veel kennels waa je hem overdag heen brengt waar de honden ook vermaakt worden, een soort creche dus eigenlijk

Echt prima oplossingen!
Zeg maar Spijker.
Wij hebben alleen de eerste maanden een bench gebruikt en toen we de hond met een gerust hart in de keuken konden laten hebben we de bench opgeruimd. Het nadeel van een bench vind ik de beperkte ruimte die de hond heeft om zich te bewegen en het is een lelijk ding in huis. De dagen dat er langer dan 5 uur iemand van huis is gaat hij met de uitlaatservice wandelen. Is super geregeld, hij wordt opgehaald, wandelt een uur en wordt weer thuisgebracht. Op die manier is hij niet te lang alleen op een werkdag en heeft hij voldoende beweging zodat hij zich niet gaat vervelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven