Welke vaatwasser kopen (inbouw)?
dinsdag 15 oktober 2019 om 19:10
Hij heeft het begeven... de vaatwasser die net buiten garantie is. Vandaag is een monteur gekomen en die heeft hem open geschroefd, beetje gewrikt aan printplaat en snoertjes en toen leek hij het te doen.
Niet dus, vanavond gaf hij dezelfde foutcode en is weer deaud. Ik heb het bedrijf gebeld en die zeggen dat de printplaat vervangen moet worden. Dat kost 250 euro en de monteur vandaag kostte ook al 75 euro.
Ik was niet tevreden over het apparaat (Indesit) omdat hij heel slecht droogde. Als er ook maar iets van kunststof/plastic in zat bleef de vaat gewoon nat. Tijd voor een nieuw exemplaar!
Dus.... wie oh wie heeft een hele fijne vaatwasser? We zijn een stel zonder kinderen maar koken graag en hebben vaak gasten, dus de vaatwasser wordt redelijk intensief gebruikt.
Niet dus, vanavond gaf hij dezelfde foutcode en is weer deaud. Ik heb het bedrijf gebeld en die zeggen dat de printplaat vervangen moet worden. Dat kost 250 euro en de monteur vandaag kostte ook al 75 euro.
Ik was niet tevreden over het apparaat (Indesit) omdat hij heel slecht droogde. Als er ook maar iets van kunststof/plastic in zat bleef de vaat gewoon nat. Tijd voor een nieuw exemplaar!
Dus.... wie oh wie heeft een hele fijne vaatwasser? We zijn een stel zonder kinderen maar koken graag en hebben vaak gasten, dus de vaatwasser wordt redelijk intensief gebruikt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 15 oktober 2019 om 19:41
Voorlopige conclusie: Miele of Siemens!
Thanks!
dinsdag 15 oktober 2019 om 19:42
+1

dinsdag 15 oktober 2019 om 19:44

dinsdag 15 oktober 2019 om 19:46
Elders al een lade gehad en ik vind al dat gepriegel maar niks.
Maar mijn ouders zweren er dan weer bij om alle messen netjes naast elkaar te leggen, alle vorken naast elkaar, ...
Geef mij maar een mand waar ik alles door elkaar in smijt.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 19:46
7.87% gewijzigd

Ik hoop dat dat een belofte voor die van mij inhoud.
dinsdag 15 oktober 2019 om 19:49
Hier ook een Siemens. Draait al 8 jaar. Één keer een storing mee gehad een half jaar geleden, monteur geweest voor 75 euro en draait sindsdien weer als een zonnetje.
Ik ben ook Miele fan, maar ben eigenlijk alleen bereid dat extra geld voor een wasmachine uit te geven. Siemens voor een vaatwasser is echt prima!
Ik heb overigens toen erg op het aantal Decibel geluid gelet. Kleine woning, dus een stille vaatwasser als je s avonds op de bank zit wel erg prettig. Ik snap dat je van je in-de-shit af wil.
Ik ben ook Miele fan, maar ben eigenlijk alleen bereid dat extra geld voor een wasmachine uit te geven. Siemens voor een vaatwasser is echt prima!
Ik heb overigens toen erg op het aantal Decibel geluid gelet. Kleine woning, dus een stille vaatwasser als je s avonds op de bank zit wel erg prettig. Ik snap dat je van je in-de-shit af wil.

dinsdag 15 oktober 2019 om 19:53
Oeh, hele goede! We hebben een open keuken dus inderdaad belangrijk dat hij 'stil' is. Dat was de overleden machine wel.Caramelfudge schreef: ↑15-10-2019 19:49Hier ook een Siemens. Draait al 8 jaar. Één keer een storing mee gehad een half jaar geleden, monteur geweest voor 75 euro en draait sindsdien weer als een zonnetje.
dinsdag 15 oktober 2019 om 19:55
Zeker niet! De monteur die er vandaag was werkt voor een herstelbedrijf, dus niet voor de verkopende partij. Maar als ik een machine uitzoek en die via hen koop, dan krijg ik die 75 euro die de 'reparatie' kostte verrekend. Natuurlijk kijk ik welke prijs zij aanrekenen en of ik elders > dan - 75 euro betaal.

dinsdag 15 oktober 2019 om 20:03
*Plant in de agenda dat Cateautje een paar weken komt logeren. Gratis kost en inwoon maar ze doet wel de vaat.*

dinsdag 15 oktober 2019 om 20:05
Wij hebben een jaar geleden een Miele gekocht.
Hele fijne vaatwasser met besteklade.
Droogt goed.
Heeft lange en korte programma's.
En er kan echt veel in.
Hij kostte duizend euro.
Hiervoor hadden we een Whirlpool, die zat al in het huis toen we het kochten.
Wat een rot apparaat. Om de haverklap ellende mee gehad!
Hele fijne vaatwasser met besteklade.
Droogt goed.
Heeft lange en korte programma's.
En er kan echt veel in.
Hij kostte duizend euro.
Hiervoor hadden we een Whirlpool, die zat al in het huis toen we het kochten.
Wat een rot apparaat. Om de haverklap ellende mee gehad!

dinsdag 15 oktober 2019 om 20:09
Als man het gaat uitzoeken, komt het vast goed

Verder geen tips van mij

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

dinsdag 15 oktober 2019 om 20:10
De jaren 50 roepen je.lollypopje schreef: ↑15-10-2019 20:09Als man het gaat uitzoeken, komt het vast goed
Verder geen tips van mij![]()

dinsdag 15 oktober 2019 om 20:10