Welke vaatwasser kopen (inbouw)?

15-10-2019 19:10 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het begeven... de vaatwasser die net buiten garantie is. Vandaag is een monteur gekomen en die heeft hem open geschroefd, beetje gewrikt aan printplaat en snoertjes en toen leek hij het te doen.
Niet dus, vanavond gaf hij dezelfde foutcode en is weer deaud. Ik heb het bedrijf gebeld en die zeggen dat de printplaat vervangen moet worden. Dat kost 250 euro en de monteur vandaag kostte ook al 75 euro.
Ik was niet tevreden over het apparaat (Indesit) omdat hij heel slecht droogde. Als er ook maar iets van kunststof/plastic in zat bleef de vaat gewoon nat. Tijd voor een nieuw exemplaar!
Dus.... wie oh wie heeft een hele fijne vaatwasser? We zijn een stel zonder kinderen maar koken graag en hebben vaak gasten, dus de vaatwasser wordt redelijk intensief gebruikt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
15-10-2019 20:41
Ik zou die 'notificatie' niet kunnen negeren: Vaatwasser zegt via licht dat hij klaar is, dan moet ik van mezelf wat. En je wil niet weten wat er hier al allemaal automatisch oplicht enzo. Ik wil de vaatwasser aanzetten en 'vergeten'. Dat zie ik de volgende ochtend wel weer.

Off topic: We hadden een vriendin te logeren. Die wende heel snel aan het feit dat hier overal 'spontaan' de lichten e.d. aangaan als je er aan komt. Zij stond dus in de badkamer (enige ruimte die nog niet verbouwd is) in het donker te wachten tot het licht aanging :-P Als ze over een half jaartje opnieuw komt logeren gaat niet alleen het licht in de badkamer aan als ze er binnen gaat, maar krijgt ze ook de vraag hoeveel graden ze haar bad wil hebben en welk programma/muziek ze wil hebben. Zo ver gaat die techneut hier.
Jeetje, doe maar luxe. Straks wil jullie visite nooit meer weg :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
15-10-2019 21:19
Omdat je man en mij voor ogen had :-D
Jep, want verder ben ik natuurlijk zeer ouderwets :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
15-10-2019 21:19
Jeetje, doe maar luxe. Straks wil jullie visite nooit meer weg :P
Zolang er geen vaatwasser is mag die afwassende visite met verbod om af te wassen, blijven :lol:
Siemens met mandje wordt het. Morgen kijken man en ik nog even samen en dan bestellen we. We hebben ook het verbruik water/elektriciteit gekeken en die komt er goed uit. Mede dankzij jullie goede ervaringen met het merk is de kogel door de kerk. Dank allen!
lollypopje schreef:
15-10-2019 21:20
Jep, want verder ben ik natuurlijk zeer ouderwets :proud:
Nee: Jonge blom die 50 tiger snapt die zich geen 50 tiger voelt maar wel is :D
oudblond wijzigde dit bericht op 15-10-2019 21:57
19.91% gewijzigd
Oudblond schreef:
15-10-2019 21:48
Siemens met mandje wordt het. Morgen kijken man en ik nog even samen en dan bestellen we. We hebben ook het verbruik water/elektriciteit gekeken en die komt er goed uit. Mede dankzij jullie goede ervaringen met het merk is de kogel door de kerk. Dank allen!
Fijn dat jullie er uit zijn
Oudblond schreef:
15-10-2019 21:22
Zolang er geen vaatwasser is mag die afwassende visite met verbod om af te wassen, blijven :lol:
Maar goed dat die dan snel komt :P
Oudblond schreef:
15-10-2019 21:54
Nee: Jonge blom die 50 tiger snapt die zich geen 50 tiger voelt maar wel is :D
En die snapte ik :proud:
lollypopje schreef:
15-10-2019 21:57
Fijn dat jullie er uit zijn
Je snapt dat ik nu een bestellink naar hem gestuurd heb.... afwachten of hij los kan laten en zo... ;-)
Oudblond schreef:
15-10-2019 21:59
Je snapt dat ik nu een bestellink naar hem gestuurd heb.... afwachten of hij los kan laten en zo... ;-)
En dat snapte ik ook :proud:
Oudblond schreef:
15-10-2019 19:41
Voorlopige conclusie: Miele of Siemens!
Thanks!
Bosch is ook goed (Bosch en Siemens komen uit dezelfde fabriek)

Ik heb nu een Leonard (AEG) en ik vind het echt een onding. Hij werd geleverd bij de nieuwe keuken. Het enige goede is dat de deur zelf open gaat aan het eind van het programma. Maar ik heb het idee dat er minder in past dan in mijn oude Bosch. Helaas had dat ding na 5 jaar ook kuren, verder was ik heel blij met mijn Bosch.

Overigens, mijn moeder heeft dezelfde vaatwasser als ik en die heeft hetzelfde gevoel, dat er minder inpast dan in haar oude. Het is wel een 13 couverts. Toen ik hem net had zeiden ze dat het kwam omdat ik moest wennen aan het bestekmandje (mijn oude had een besteklade), maar mijn moeder had in haar oude ook een mandje. Bekers en glazen vallen heel gauw om bijvoorbeeld.
Marnamai schreef:
15-10-2019 19:50
Ik dacht trouwens dat vroeger Bosch en Siemens in zowat dezelfde fabrieken gemaakt werden.
Nog steeds,
Oh ik zie dit topic nu pas. Geen wonder dat je geen tijd had om een jas uit te zoeken OB :biggrin:
Wij hebben sinds een jaar of 3 ook een Siemens (met bestekmandje maar ook met zo’n projectielichtje als Coco bedoelt) en zijn daar erg tevreden over. Succes met de aankoop!
The owls are not what they seem
Dank jullie allen!
Zodra we er uit zijn, laat ik jullie weten wat het geworden is *Spoort man aan om een beetje op te schieten met zijn vergelijkend onderzoek*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven