welke wasmachine?
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:42
Ik kom er niet uit. Vriend zegt dat ik moet gaan voor Siemens of Bosch. In de winkel wordt gezegd dat AEG en LG ook goed zijn. Een vriend zou gaan voor de beste koop van de consumentenbond, maar die is weer niet een van de bovengenoemde merken.
Budget is 500, Miele valt dus af.
Ik vraag me ook af of ik wel zo'n grote trommel nodig heb aangezien ik een eenpersoonshuishouden heb. En ik vind die displays maar niets, ben gewend aan de draaiknoppen op mijn oude machine, maar misschien moet ik maar met de tijd meegaan..
Zit er echt veel verschil in de machines/merken onderling?
Heeft iemand een tip hoe ik tot de juiste keuze kan komen?
Budget is 500, Miele valt dus af.
Ik vraag me ook af of ik wel zo'n grote trommel nodig heb aangezien ik een eenpersoonshuishouden heb. En ik vind die displays maar niets, ben gewend aan de draaiknoppen op mijn oude machine, maar misschien moet ik maar met de tijd meegaan..
Zit er echt veel verschil in de machines/merken onderling?
Heeft iemand een tip hoe ik tot de juiste keuze kan komen?
dinsdag 19 augustus 2014 om 15:14
quote:wolligbolletje schreef op 19 augustus 2014 @ 13:13:
Ik heb er nu 1 gespot, een Siemens van 429 bij BCC. Goede recensies op kieskeurig. Ik fiets zo naar de winkel om 'm te bekijken.
Hoog toerental zou ik prettig vinden maar het valt me op dat de meesten tot 1400 gaan. Mijn vorige machine ging tot 1500.
Nou ja, ik moet maar gewoon de knoop doorhakken. Degelijk merk bestellen bij degelijke winkel.
Dank voor de reacties in ieder geval.
Hoop dat het vandaag lukt en ik morgen weer kan wassen.Het valt me altijd wel op als ik prijzen vergelijk dat BCC vaak duurder is dan andere winkels. Daar zou ik even op letten, dus kijken of je deze wasmachine, als je hem wil hebben elders goedkoper kan vinden.
Ik heb er nu 1 gespot, een Siemens van 429 bij BCC. Goede recensies op kieskeurig. Ik fiets zo naar de winkel om 'm te bekijken.
Hoog toerental zou ik prettig vinden maar het valt me op dat de meesten tot 1400 gaan. Mijn vorige machine ging tot 1500.
Nou ja, ik moet maar gewoon de knoop doorhakken. Degelijk merk bestellen bij degelijke winkel.
Dank voor de reacties in ieder geval.
Hoop dat het vandaag lukt en ik morgen weer kan wassen.Het valt me altijd wel op als ik prijzen vergelijk dat BCC vaak duurder is dan andere winkels. Daar zou ik even op letten, dus kijken of je deze wasmachine, als je hem wil hebben elders goedkoper kan vinden.
dinsdag 19 augustus 2014 om 15:42
Online is altijd meestal goedkoper. Maar sommige winkels hebben dan weer een goede service, eigen reparatieservice bijvoorbeeld. Dat kán een reden zijn om toch bij een winkel te bestellen. Als je daar zegt dat je de machine elders veel goedkoper kunt krijgen, krijg je hem meestal voor die lagere prijs mee (of er gaat in elk geval een hoop af).
Dus wel even de laagste prijs opzoeken op internet, bij kieskeurig of Beslist.
Trouwens, misschien heeft BCC voor deze wasmachine toch wel de beste prijs, en zijn ze net zo duur als online-aanbieders, als het tenminste deze is:
Siemens wasmachine WM14Q361NL
Dus wel even de laagste prijs opzoeken op internet, bij kieskeurig of Beslist.
Trouwens, misschien heeft BCC voor deze wasmachine toch wel de beste prijs, en zijn ze net zo duur als online-aanbieders, als het tenminste deze is:
Siemens wasmachine WM14Q361NL
.
dinsdag 19 augustus 2014 om 18:13
Tip uit onverwachte hoek
Ga voor 2e hands
Bv Koop een bewezen beproefde Miele zeer degelijk en na 10 jaar net over de helft van zijn dienstjaren
Zo wassen wij vele jaren voor slechts 75 euro.
Heel veel machines gaan slechts 5 jaar mee maakt echt niet uit welk merk ook Miele heeft er kneusjes tussen zitten enig merk die echt goed is Asko.
Ga voor 2e hands
Bv Koop een bewezen beproefde Miele zeer degelijk en na 10 jaar net over de helft van zijn dienstjaren
Zo wassen wij vele jaren voor slechts 75 euro.
Heel veel machines gaan slechts 5 jaar mee maakt echt niet uit welk merk ook Miele heeft er kneusjes tussen zitten enig merk die echt goed is Asko.