welke zonnehemel?
zondag 11 februari 2018 om 19:52
zondag 11 februari 2018 om 20:11
Dat je dat nog doet in deze tijd waar wetenschappelijk onderzoek zo duidelijk aantoont hoe schadelijk het is??? Vandaar ook dat ze voor geen geld de deur uit gedaan worden.
Een bruinen zonder zon doet het prima en voor een 'gelegenheid' doe ik wel eens een spraytan.
Een bruinen zonder zon doet het prima en voor een 'gelegenheid' doe ik wel eens een spraytan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 11 februari 2018 om 20:31
zondag 11 februari 2018 om 20:57
Wanneer je wit mag je de mijne op komen halen. Staat met een veersysteem boven het bed, dus opklapbaar.
Ik heb geen zin om nu te gaan zoeken maar volgens mij zitten er nog reservelampen bij, je zult er denk ik 2 nodig hebben omdat die stuk gestoten zijn bij een verbouwing.
Ik heb geen zin om nu te gaan zoeken maar volgens mij zitten er nog reservelampen bij, je zult er denk ik 2 nodig hebben omdat die stuk gestoten zijn bij een verbouwing.
Niet geschoten is altijd mis
zondag 11 februari 2018 om 21:00
20 jaar geleden stond dat ding vooral stof te vangen bij mijn ouders.
Werd zelden gebruikt.
Is na 5 jaar ofzo in de weg staan uiteindelijk bij 't containerpark terecht gekomen.
Ik zou er dus zo min mogelijk geld aan uitgeven.
En ik zou ook geen zin hebben in de bijhorende huidkanker.
Maar tja, als jij daar wel zin in hebt ...
zondag 11 februari 2018 om 21:09
Interessant..... ik ben even op zoek gegaan.
Die lampen doe je zo'n 300 uren mee, laten we zeggen 3 jaar met 10x zonnen à een uurtje per winterseizoen/jaar? Lijkt me al veel.
Dat kost je maximaal 60 euro per 3 jaar, bij de duurste lamp a 20 euro en met een hemel met 3 lampen. Meeste lampen zijn goedkoper.
Die 100 uur zonnen per jaar kost je dan zo'n 22kwh à zeg even 23ct per kwh is zo'n 5 euro (vastrecht etc niet meegerekend, want die betaalt TO nu toch ook al, aangezien ik aanneem dat ze aangesloten is op elektra).
Dus per jaar kost dat ding zo'n 25 euro, laten we ruim afronden naar 30 euro.
Als TO nu a 40 euro die van marktplaats koopt, betaalt ze het eerste jaar ongeveer net zoveel als bij de studio (40 aanschaf + 30 kosten) en daarna is ze al goedkoper uit. Dat valt allemaal dus wel mee, relatief gezien.
zondag 11 februari 2018 om 22:13
Heel vriendelijk van je , helaas woon je behoorlijk ver bij me vandaan.Bitje93 schreef: ↑11-02-2018 20:57Wanneer je wit mag je de mijne op komen halen. Staat met een veersysteem boven het bed, dus opklapbaar.
Maar bedankt voor het aanbod!
zondag 11 februari 2018 om 22:14
De opvouwbare neemt weinig plaats in, kan ik gewoon in een verloren hoekje in mijn slaapkamer zetten.