Wie heeft er een buitenkeuken cq BBQ

28-02-2010 11:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie kennen het vast wel.... zo'n buitenkeuken .

Denk erover zo'n ging aan te gaan schaffen, maar zou graag eens uit de praktijk horen hoe het bevalt. Dit ook mbt hoeveelheid gebruik, schoonhouden en aankoopadres/kosten.

Ben benieuwd naar de reacties.
Gewoon een kogel BBQ en bevalt superrrrr

Ik BBQ het hele jaar door.......

Ik laat binnenkort een eigen BBQ maken, eigen ontwerp....

Kost me net zoveel als een Weber en is 10 keer beter
Aliquando et insanire lucundum est
Hier een grote BBQ, in de zomer eten we eigenlijk alleen maar daarvan bevalt mij als vegetarier ook super. Het is makkelijk koken en weinig werk, als het kouder wordt de buitenhaard aan en wie doet je wat . Wij stoken met kolen, ik vind bbq op gas altijd zo een afknapper
quote:Chiki schreef op 28 februari 2010 @ 11:53:

Hier een grote BBQ, in de zomer eten we eigenlijk alleen maar daarvan bevalt mij als vegetarier ook super. Het is makkelijk koken en weinig werk, als het kouder wordt de buitenhaard aan en wie doet je wat . Wij stoken met kolen, ik vind bbq op gas altijd zo een afknapper Helemaal met je eens !! BBQen moet je op kolen doen ! Heb je ook zo'n koekepan met gaatjes, lekker voor groente en gamba's en rivierkreeftjes
opzich wel mee eens.. maar heb je zo'n grote BBQ dan ook met kolen. Dacht het niet.
quote:bosje2010 schreef op 28 februari 2010 @ 12:46:

opzich wel mee eens.. maar heb je zo'n grote BBQ dan ook met kolen. Dacht het niet.

Mijn BBQ is ø 60 cm..... Da's redelijk groot

En ik ga er 1 laten maken van 1,00x0,40
Wij hebben er eentje van 1 m bij 40 cm, een verrijdbare met zo een groot deksel erop MET kooltjes
Wij hebben er een ! Mijn man heeft hem zelf gemaakt van steigerhout het is een hoekopstelling en links zit een grote Grandhall bbq met extra gaspit.

Een vriend van ons heeft een grote stalen bakplaat van ongeveer eenderde van de oppervlakte gemaakt.

Ideaal wij koken er in de zomer bijna ieder dag op

Vlees op de bbq roosters..

Groente op de plaat of op het pitje, aardappels van de plaat grote salade erbij heerlijk.

In de winter worstenbroodjes of engels ontbijtje erop gaat prima grote hout gestookte tuinkachel erbij en genieten !
quote:leyla abla schreef op 28 februari 2010 @ 16:25:

Wij hebben er een ! Mijn man heeft hem zelf gemaakt van steigerhout het is een hoekopstelling en links zit een grote Grandhall bbq met extra gaspit.

Een vriend van ons heeft een grote stalen bakplaat van ongeveer eenderde van de oppervlakte gemaakt.

Ideaal wij koken er in de zomer bijna ieder dag op

Vlees op de bbq roosters..

Groente op de plaat of op het pitje, aardappels van de plaat grote salade erbij heerlijk.

In de winter worstenbroodjes of engels ontbijtje erop gaat prima grote hout gestookte tuinkachel erbij en genieten !ohh.. super. Was ik maar zo handig..
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven