wie heeft er leuke tips voor nummerbordje huis
woensdag 22 september 2010 om 10:25
Hoi,
ik ben op zoek naar leuke sites voor een nummerbord voor een huis. Iets wat ik op de muur kan schroeven. Ik wil dit graag kado doen aan een vriendin die net een huis heeft gekocht...
liefst een origineel ontwerp, met bloemen of veel kleuren ofzo...
ik weet niet of er zulke sites bestaan, maar misschien heeft iemand tips?
bedankt!
ik ben op zoek naar leuke sites voor een nummerbord voor een huis. Iets wat ik op de muur kan schroeven. Ik wil dit graag kado doen aan een vriendin die net een huis heeft gekocht...
liefst een origineel ontwerp, met bloemen of veel kleuren ofzo...
ik weet niet of er zulke sites bestaan, maar misschien heeft iemand tips?
bedankt!

woensdag 22 september 2010 om 10:35
http://www.namenenzo.nl/V ... bject=Speciaal%20naambord
woensdag 22 september 2010 om 10:37

woensdag 22 september 2010 om 10:46
Wij hebben een straatnaam bord als naam en huisnummer bord maar daar moet je maar net van houden.
Even google en zat sites te vinden maar het is wel iets heel persoonlijks dus ik zou het alleen doen als je de smaak van vriendin echt goed kent.
http://www.google.nl/sear ... q=naambord&meta=&aq=f&oq=
Even google en zat sites te vinden maar het is wel iets heel persoonlijks dus ik zou het alleen doen als je de smaak van vriendin echt goed kent.
http://www.google.nl/sear ... q=naambord&meta=&aq=f&oq=
woensdag 22 september 2010 om 11:18
quote:elninjoo schreef op 22 september 2010 @ 10:45:
Vind 't ook veel te smaakgevoelig om op de gok voor iemand uit te zoeken.
Eensch, als ze het niet mooi vindt zal ze zich waarschijnlijk toch verplicht voelen het op te hangen. En dat zit je maar mooi tot st. jutemis met een lelijk bord op je huis.
Ik vind het idee trouwens wel leuk. Ik zou samen met vriendin op zoek gaan naar een bord, dat jij dan betaalt.
Vind 't ook veel te smaakgevoelig om op de gok voor iemand uit te zoeken.
Eensch, als ze het niet mooi vindt zal ze zich waarschijnlijk toch verplicht voelen het op te hangen. En dat zit je maar mooi tot st. jutemis met een lelijk bord op je huis.
Ik vind het idee trouwens wel leuk. Ik zou samen met vriendin op zoek gaan naar een bord, dat jij dan betaalt.
The time is now
donderdag 23 september 2010 om 11:15
bedankt voor alle tips tot nu toe,
het is inderdaad smaakgevoelig maar ze heeft specifiek gevraagd of ik dat haar wil geven en of ik mn creativiteit er uit wil laten spatten... ik kom erachter dat ik niet heel creatief ben, ik vind t ook heel persoonlijk!
maar t is wel zo dat zij erom heeft gevraagd...dilemma!
ik ga even alle sites langs die jullie als tip hebben gegeven! meer tips zijn natuurlijk ook welkom!
ik hou jullie op de hoogte!
het is inderdaad smaakgevoelig maar ze heeft specifiek gevraagd of ik dat haar wil geven en of ik mn creativiteit er uit wil laten spatten... ik kom erachter dat ik niet heel creatief ben, ik vind t ook heel persoonlijk!
maar t is wel zo dat zij erom heeft gevraagd...dilemma!
ik ga even alle sites langs die jullie als tip hebben gegeven! meer tips zijn natuurlijk ook welkom!
ik hou jullie op de hoogte!