Wie helpt mijn kitten aan een naam?

30-09-2010 20:22 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een aantal weken krijgen wij gezinsuitbreiding... een schattig rood-wit gestreept katertje!

Ik kan alleen maar geen leuke naam voor hem verzinnen.. graag hoor ik van jullie ideeen voor een leuke naam!
quote:tumtummie schreef op 30 september 2010 @ 22:54:

@ Annemie: Lucifer haha geweldig!

Da's van de film assepoester

Dan kan Figaro ook wel
Pinkeltje
@prulletje: ja daarom, Lucifer vond ik echt geweldig altijd! Hoe heette die muizen ook alweer? Misschien zit daar ook nog een leuke naam tussen.
Mijn katers heten Midas en Dexter.

Verder vind ik de namen uit de Aristokatten ook leuk, vooral Toulouse, Napoleon, Balthazar en O' Malley.

Elmo die hier eerder is genoemd is ook schattig! En verder misschien Bob, Dirk, Doerak en uiteraard Felix.
Poesjkin.
(red) devil
Ik begin er niet meer aan, aan dat verzinnen.

Zal toch wel " Pluis " worden, of zo.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Karel

Joop

Hendrik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De (helaas door stadsbus overreden) rode ontdeugende maar ook ontzettend lieve kat van m'n studentenhuis heette Duvel.

Verder:

Siepie

pluk

sukke

(fokke klinkt lekker vies)

Wander

Wim

ome Willem

Lancelot

Papa

Teun

Lex

Ome Willem
http://www.poezennamen.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik had vroeger een kat die Archimedus heette. Mijn vriend nemen als we een jaartje in ons huisje zitten ook een kat en dan ga ik hem weer zo noemen.. Als vriend het goed vind, hij zit meer te denken aan Louichi (van mario bros) haha. Ook leuk!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 oktober 2010 @ 00:35:

Ik begin er niet meer aan, aan dat verzinnen.

Zal toch wel " Pluis " worden, of zo.

He, da's een leuke naam!!! Die wordt 't!!
quote:politieacademie schreef op 01 oktober 2010 @ 00:47:

De (helaas door stadsbus overreden) rode ontdeugende maar ook ontzettend lieve kat van m'n studentenhuis heette Duvel.

Verder:

Siepie

pluk

sukke

(fokke klinkt lekker vies)

Wander

Wim

ome Willem

Lancelot

Papa

Teun

Lex

Ome WillemHaha mijn dochter is helemaal gek van Ome Willem!!! Als ik dat voorstel aan haar weet ik al hoe hij gaat heten ... eerst maar eens aan Poppieman vragen wat hij ervan vindt...
tsss.. gequote ipv gewijzigd....
anoniem_6472 wijzigde dit bericht op 01-10-2010 09:10
Reden: dubbel
% gewijzigd
Lijkt mj hilarisch om je kat te roepen met Ome Willem :-). Ik ben benieuwd of je Poppieman zover krijgt.
-
quote:[message=7333681,noline]toydinky schreef op 30 ... valt niet mee om wat te bedenken. Waarom denk je dat ik dit topic opende?
Casper
quote:tumtummie schreef op 30 september 2010 @ 23:05:

@prulletje: ja daarom, Lucifer vond ik echt geweldig altijd! Hoe heette die muizen ook alweer? Misschien zit daar ook nog een leuke naam tussen.

Die dikke heet Pieter

Rest weet ik niet meer.
En en en ? Heb je al iets uitgekozen ?
Ik ben benieuwd of het Ome Willem is geworden
Persoonlijk vind ik Disney namen heel erg fout, maar dat kan een tik van mij zijn ;) Sesamstraatnamen daarin tegen vind ik geweldig! Bijvoorbeeld Oscar of meneer Aart..

Ik heb ook een rood witte kater gehad en die heette Otje. Want de Annie MG Smid namen vind ik helemaal te gek!
Onze kitten heet Schnappie......
Otje en Guus vind ik trouwens ook leuke namen.
quote:Michelle90 schreef op 01 oktober 2010 @ 08:18:

Ik had vroeger een kat die Archimedus heette. Mijn vriend nemen als we een jaartje in ons huisje zitten ook een kat en dan ga ik hem weer zo noemen.. Als vriend het goed vind, hij zit meer te denken aan Louichi (van mario bros) haha. Ook leuk!Als enorme Mario fan kon ik dit ff nie laten: het is Luigi en niet Louichi. Wel mooi gespeld
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven