Wie kent Doorn?
woensdag 21 november 2012 om 09:34
Hoi, mijn man heeft een nieuwe baan in de omgeving van Doorn.
Het lijkt ons een leuk dorp. Maar ik zou graag wat meer info willen, dan wat makelaar, internet en een rondje lopen geven.
Ik ben benieuwd of je ertussen komt als buitenstaander, of het streng gelovig is, wat is een fijne basisschool enz.
Wie kan mij helpen?
Het lijkt ons een leuk dorp. Maar ik zou graag wat meer info willen, dan wat makelaar, internet en een rondje lopen geven.
Ik ben benieuwd of je ertussen komt als buitenstaander, of het streng gelovig is, wat is een fijne basisschool enz.
Wie kan mij helpen?
woensdag 21 november 2012 om 13:03
woensdag 21 november 2012 om 13:11
woensdag 21 november 2012 om 13:34
Op de wachtlijst gezet van die school, en ook op die van nog 2 andere scholen.
Later wisten we al voordat de oudste 4 werd dat we gingen verhuizen en hebben we voor een school dichtbij het nieuwe huis gekozen (buiten Zeist).
Uiteindelijk werd ik 2 maanden voordat zoon 4 werd door de school van onze eerste keuze gebeld dat er toch een plekje was (wat we toen niet meer nodig hadden).
Overigens heeft deze school wel maatregelen genomen en hebben ze in samenwerking met een andere school extra kindplaatsen gecreeerd oid.
Ik zou de keuze voor een woonplaats hier niet van af laten hangen, maar mocht je naar Zeist willen, bel dan wel al snel even rond naar de scholen in de buurt.
Later wisten we al voordat de oudste 4 werd dat we gingen verhuizen en hebben we voor een school dichtbij het nieuwe huis gekozen (buiten Zeist).
Uiteindelijk werd ik 2 maanden voordat zoon 4 werd door de school van onze eerste keuze gebeld dat er toch een plekje was (wat we toen niet meer nodig hadden).
Overigens heeft deze school wel maatregelen genomen en hebben ze in samenwerking met een andere school extra kindplaatsen gecreeerd oid.
Ik zou de keuze voor een woonplaats hier niet van af laten hangen, maar mocht je naar Zeist willen, bel dan wel al snel even rond naar de scholen in de buurt.
woensdag 21 november 2012 om 19:05
Doorn is klein en gemoedelijk. Winkels waar het niet erg is als je een keer je portemonnee bent vergeten, 'dan kom je straks toch even betalen?' Er zit wel geld, maar er zijn ook genoeg wijken met 'gewone' mensen. Vrienden van ons wonen er. Zij willen er niet meer weg, juist ook omdat ze met de hond zo in het bos zitten.
Zeist heb ik jaren gewoond. Ik vind er niet veel aan, had juist het idee dat dat meer bekakt was dan Doorn.
Zeist heb ik jaren gewoond. Ik vind er niet veel aan, had juist het idee dat dat meer bekakt was dan Doorn.
woensdag 21 november 2012 om 23:17
Eens met Splinter.
Ik heb zelf in Amerongen gewoond en in Doorn, goed kunnen aarden hier.
Vanaf Doorn is het goed te doen met de bus naar station Driebergen -Zeist.
De hele omgeving en omliggende plaatsen vind ik mooi.
Driebergen en Zeist is ook wel wat poenig maar qua wonen, inwoners en winkels goed te doen.
Doorn is niet erg groot, maar er zitten winkels genoeg.
Ik heb zelf in Amerongen gewoond en in Doorn, goed kunnen aarden hier.
Vanaf Doorn is het goed te doen met de bus naar station Driebergen -Zeist.
De hele omgeving en omliggende plaatsen vind ik mooi.
Driebergen en Zeist is ook wel wat poenig maar qua wonen, inwoners en winkels goed te doen.
Doorn is niet erg groot, maar er zitten winkels genoeg.
Never give up hope.