Wie rijdt er nog op een human powered fiets?
zaterdag 6 december 2025 om 15:56
Ik ben even nieuwsgierig. Ik heb een heerlijke fiets, met versnellingen want dat is met alle bruggetjes in de stad wel erg prettig. Als ik naar m'n werk fiets ben ik drie kwartier onderweg - ook lange rechte vlakken gelukkig
. Maar ik peins dus niet over een elektrische fiets - ik heb lichamelijk wel wat dingetjes gehad en prijs mezelf gelukkig dat ik zelf nog kan trappen! Dus zolang ik dat kan, blijf ik lekker klassiek fietsen. En het is goed voor de conditie etc.
Uiteraard word ik door iedereen en z'n moeder op een e-bike ingehaald. En die dingen fietsen ook wel verrekte lekker. Maar ik vertik het.
Wie nog meer en waarom?
Uiteraard word ik door iedereen en z'n moeder op een e-bike ingehaald. En die dingen fietsen ook wel verrekte lekker. Maar ik vertik het.
Wie nog meer en waarom?
Such fun!1
donderdag 18 december 2025 om 18:03
ik heb een lichtgewicht fiets waar ik veel op fiets en we hebben een ebike die de tweede auto vervangen heeft.
Ritjes die ik anders met de auto deed, zeg maar 10 tot 15 a 16 km km enkele reis of de 8 km naar de sport (8 km fietsen, uur sporten, weer 8 km fietsen) fiets ik nu met de ebike. De rest doe ik met de gewone fiets.
De auto gebruiken we voor woon-werk verkeer, maar alle dingen binnen ons dorp fietsen we.
Ritjes die ik anders met de auto deed, zeg maar 10 tot 15 a 16 km km enkele reis of de 8 km naar de sport (8 km fietsen, uur sporten, weer 8 km fietsen) fiets ik nu met de ebike. De rest doe ik met de gewone fiets.
De auto gebruiken we voor woon-werk verkeer, maar alle dingen binnen ons dorp fietsen we.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in