windowslive mail en upc lukt niet
zondag 30 mei 2010 om 09:41
We hebben een nieuwe computer. Nu wil ik de widowslive mail gaan gebruiken. Op de vorige was het de outlook. Nu krijg ik elke keer de foutmelding 0x800004005. Weet iemand wat dat betekend en wat ik er aan kan doen. De andere computer willen we boven gaan gebruiken en ik heb niet de outlook uitgeschakeld. Had dat wel gemoeten als je nu de mail wil binnen halen op de windows live mail omdat het om hetzelfe e mail adres gaat. Kan iemand mij helpen.
zondag 30 mei 2010 om 10:10
Nee hoor,hoeft niet uitgeschakeld,ik heb op mijn pc én mijn laptop outlook.Enige nadeel is dat als ik op laptop mijn mail open,ik hem niet meer kan lezen op mijn grote pc zeg maar,dus moet ik hem naar mezelf doorsturen.........
die foutmelding moet je op google intoetsen,dan krijg je een uitleg hoe en wat en wat je eraan kan doen(effe aan mijn zoon de whizzkid gevraagd)
die foutmelding moet je op google intoetsen,dan krijg je een uitleg hoe en wat en wat je eraan kan doen(effe aan mijn zoon de whizzkid gevraagd)
zondag 30 mei 2010 om 10:32
inderdaad kan ik de foutmelding vinden op google. Alleen is het in het engels en de termen gaan me net boven de pet. Mijn engels is dan net niet goed genoeg.Er is wat met het bestand. zip geloof ik waarop het binnen gehaald wordt. Maar wat nu een zip bestand is. pfff vandaa. Dus ik weet niet wat ik doen moet
zondag 30 mei 2010 om 10:41

zondag 30 mei 2010 om 13:14
Nu ik hier toch over norton lees, die heb ik ooit geinstalleerd en kan ik met geen mogelijkheid van mijn computer verwijderen wat ik ook probeer. Lijkt wel een virus op zich. Heb inmiddels een ander anti virus programma, g data en wil van die norton af, maar tot nu toe zonder resultaat. Computer is zeer traag en loopt dagelijks vast.
zondag 30 mei 2010 om 16:41
quote:lammy schreef op 30 mei 2010 @ 13:14:
Nu ik hier toch over norton lees, die heb ik ooit geinstalleerd en kan ik met geen mogelijkheid van mijn computer verwijderen wat ik ook probeer. Lijkt wel een virus op zich. Heb inmiddels een ander anti virus programma, g data en wil van die norton af, maar tot nu toe zonder resultaat. Computer is zeer traag en loopt dagelijks vast.keer defragementeren helpt ook vaak tegen trage vastlopende pc....
Nu ik hier toch over norton lees, die heb ik ooit geinstalleerd en kan ik met geen mogelijkheid van mijn computer verwijderen wat ik ook probeer. Lijkt wel een virus op zich. Heb inmiddels een ander anti virus programma, g data en wil van die norton af, maar tot nu toe zonder resultaat. Computer is zeer traag en loopt dagelijks vast.keer defragementeren helpt ook vaak tegen trage vastlopende pc....