Witte NLDoet-bodywarmer

13-03-2016 12:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al jarenlang mee met NLDoet omdat ik dat geweldig leuk en gezellig vind. Nu krijg ik ieder jaar het bijbehorende t-shirt. Op televisie zie ik echter de koninklijke familie in een prachtige stralend witte bodywarmer hun (meestal) verfklusje/ schoonmaakklusje doen (denk niet dat ze iets anders kunnen). En nu wil ik na jaren trouwe dienst ook zo'n bodywarmer............ Alleen waar kan ik die krijgen? Google geeft geen antwoord en ook op de website kan ik niks vinden.

Zouden die bodywarmers speciaal voor het Koninklijk Huis zijn en is een t-shirt ze te min?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Jat het logo en laat m drukken op een witte bodywarmer als je m zo graag wilt...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Eerlijk gezegd denk ik dat wel.
quote:Marover2801 schreef op 13 maart 2016 @ 12:23:

Jat het logo en laat m drukken op een witte bodywarmer als je m zo graag wilt...Je mist de ironie van mijn post.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Oranje Fonds

Maliebaan 18

3581 CP Utrecht

0900-4488448
Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer.
quote:pinky_1980 schreef op 13 maart 2016 @ 12:35:

Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer. ik denk dat dit de meest haalbare optie is.
En doooooor!
quote:pinky_1980 schreef op 13 maart 2016 @ 12:35:

Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer.