Witte NLDoet-bodywarmer

13-03-2016 12:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al jarenlang mee met NLDoet omdat ik dat geweldig leuk en gezellig vind. Nu krijg ik ieder jaar het bijbehorende t-shirt. Op televisie zie ik echter de koninklijke familie in een prachtige stralend witte bodywarmer hun (meestal) verfklusje/ schoonmaakklusje doen (denk niet dat ze iets anders kunnen). En nu wil ik na jaren trouwe dienst ook zo'n bodywarmer............ Alleen waar kan ik die krijgen? Google geeft geen antwoord en ook op de website kan ik niks vinden.

Zouden die bodywarmers speciaal voor het Koninklijk Huis zijn en is een t-shirt ze te min?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Jat het logo en laat m drukken op een witte bodywarmer als je m zo graag wilt...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Eerlijk gezegd denk ik dat wel.
quote:Marover2801 schreef op 13 maart 2016 @ 12:23:

Jat het logo en laat m drukken op een witte bodywarmer als je m zo graag wilt...Je mist de ironie van mijn post.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Oranje Fonds

Maliebaan 18

3581 CP Utrecht

0900-4488448
Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer.
quote:pinky_1980 schreef op 13 maart 2016 @ 12:35:

Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer. ik denk dat dit de meest haalbare optie is.
En doooooor!
quote:pinky_1980 schreef op 13 maart 2016 @ 12:35:

Zorgen dat Alex voor jou valt. Max dumpt en met jou verder gaat. Beetje tempo erachter zetten en volgend jaar heb jij je witte bodywarmer.
Zo'n body-warmer krijg je alleen als je dag-in, dag-uit vrijwilligerswerk doet. Daarom zijn die dingen ook wit; dat is niet zo besmettelijk en kun je er lekker lang mee doen.
Marktplaats in de gaten houden, misschien zetten ze hem er wel op!
quote:snowdogs schreef op 13 maart 2016 @ 12:40:

Zo'n body-warmer krijg je alleen als je dag-in, dag-uit vrijwilligerswerk doet. Daarom zijn die dingen ook wit; dat is niet zo besmettelijk en kun je er lekker lang mee doen.
quote:yoshe schreef op 13 maart 2016 @ 12:44:

Marktplaats in de gaten houden, misschien zetten ze hem er wel op!Ben bang dat ze "m doorgeven in de familie want het worden er steeds meer, ook de kleinkinderen (behalve die van Lex en Max) moesten meehelpen met soppen en boenen.
Fout, de hofdames hebben ook een witte bodywarmer

misschien solliciteren als hofdame van de Oranjes?
Misschien zit er tegelijk wel een kogelvrij vest in. Dat past niet in een shirt.
Bel ze!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ambra schreef op 13 maart 2016 @ 13:06:

Misschien zit er tegelijk wel een kogelvrij vest in. Dat past niet in een shirt.

Vind die lange broek van Beatrix en die schoentjes wel vertederend. Zou ze dat vaker in het weekend dragen? Hoogwater en verantwoorde stappertjes? Die bodywarmer met een bontkraagje is een prinses, ik weet niet precies welke maar 1 van de vele schoondochters. En die in die rode bodywarmer dacht dat ze horden moest lopen. Een legging met sportschoenen als je verft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven