Wonen aan de Veluwezoom
dinsdag 8 maart 2016 om 14:11
Wie kan mij misschien wat meer vertellen over wonen in bijv Gem Brummen, zoals Loenen en Eerbeek? Velp? Eventueel ook omgeving Apeldoorn? Ik heb over Apeldoorn wel een en ander gelezen, over de fijne en de mindere buurten. Maar over Eerbeek bijvoorbeeld kan ik niet veel vinden. Wordt je daar als iemand van 'buiten' geaccepteerd? En zijn de mensen daar erg gelovig? Zijn er op fietsafstand ook middelbare scholen (Ik moet wel vooruit denken natuurlijk )
woensdag 9 maart 2016 om 11:25
Ik woon in Apeldoorn. Ik ken Eerbeek niet erg goed. Het is zo'n twintig minuten rijden hiervandaan.
Je rijdt langs een lang stuk langs een kanaal als je naar Apeldoorn rijdt.
Ik weet wel dat je met de bus van Eerbeek naar Apeldoorn kunt.
Maar met de fiets ben je volgens mij wel een uur onderweg (mijn dochter heeft een klasgenoot uit Eerbeek, gaat iedere morgen om kwart voor 7 al weg!)
Je rijdt langs een lang stuk langs een kanaal als je naar Apeldoorn rijdt.
Ik weet wel dat je met de bus van Eerbeek naar Apeldoorn kunt.
Maar met de fiets ben je volgens mij wel een uur onderweg (mijn dochter heeft een klasgenoot uit Eerbeek, gaat iedere morgen om kwart voor 7 al weg!)
woensdag 9 maart 2016 om 11:37
Ik vind Velp leuk. Ligt er wel aan welke wijken uiteraard. Maar het is op fietsafstand van Arnhem (voor onderwijs)Van Eerbeek is het best nog wel even fietsen naar Apeldoorn voor de scholen zoals iemand hier schreef. Maarrr, volgens mij is Velp wel best een dure gemeente. En dat weet ik niet van Eerbeek. Wat vind je zo leuk aan Eerbeek eigenlijk? Is Brummen dan niet wat? Qua busverbindingen weet ik het niet zo, maar je kunt van Brummen ook naar Zutphen voor onderwijs. En naar Apeldoorn. En Brummen vind ik best leuk.