Wonen in Boxmeer
vrijdag 28 juni 2013 om 20:41
Hoe is dat? Ik weet dat er een treinstation is, dat Nijmegen vlakbij ligt en dat het ziekenhuis van Boxmeer niet zo best is. Wat is positief en wat is negatief aan het wonen in Boxmeer>
Ik woon nu in een middelgrote stad in Noordholland, het is nogal een ommezwaai om te gaan "emigreren" . . . . . . . .
Ik woon nu in een middelgrote stad in Noordholland, het is nogal een ommezwaai om te gaan "emigreren" . . . . . . . .
vrijdag 28 juni 2013 om 21:11
Ik ken iemand die daar is gaan wonen ook een forumster. Van haar weet ik dat het enorm leuk is. Het ziekenhuis is wél goed.
Ook leuke winkels, veel supermarkten bij elkaar op loopafstand van het centrum en het treinstation.
Waar ga je daar wonen (de buurt)? En het is maar twee treinstations bij mij vandaan.
Ook leuke winkels, veel supermarkten bij elkaar op loopafstand van het centrum en het treinstation.
Waar ga je daar wonen (de buurt)? En het is maar twee treinstations bij mij vandaan.
vrijdag 28 juni 2013 om 21:17
Ik heb me nog niet eens ingeschreven, maar als alles gaat zoals ik hoop dat komt dat over 2 weken. Ik heb weinig zicht op de huizen die er zijn, ik zoek een appartement met lift of een benedenwoning.De buurten ken ik ook nog niet. Weet je hoe lang de inschrijftijd is voor Boxmeer? Loopt dat echt in de jaren?
vrijdag 28 juni 2013 om 22:09
quote:Carenza schreef op 28 juni 2013 @ 22:02:
Het gaat mij echt om Boxmeer, prins op het witte paard woont daar.
Het klinkt als een leuke omgeving om te wonen. Ik ga trouwens niet voor vrije sector huur, dat kan ik niet betalen. Dan heb ik toch wel langer werk om een huis toegewezen te krijgen?mooiland heeft ook het verlotingssysteem voor enkele van hun woningen.
Het gaat mij echt om Boxmeer, prins op het witte paard woont daar.
Het klinkt als een leuke omgeving om te wonen. Ik ga trouwens niet voor vrije sector huur, dat kan ik niet betalen. Dan heb ik toch wel langer werk om een huis toegewezen te krijgen?mooiland heeft ook het verlotingssysteem voor enkele van hun woningen.
Snjókorn falla, á allt og alla