Wonen in Boxmeer

28-06-2013 20:41 24 berichten
Hoe is dat? Ik weet dat er een treinstation is, dat Nijmegen vlakbij ligt en dat het ziekenhuis van Boxmeer niet zo best is. Wat is positief en wat is negatief aan het wonen in Boxmeer>

Ik woon nu in een middelgrote stad in Noordholland, het is nogal een ommezwaai om te gaan "emigreren" . . . . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die daar is gaan wonen ook een forumster. Van haar weet ik dat het enorm leuk is. Het ziekenhuis is wél goed.

Ook leuke winkels, veel supermarkten bij elkaar op loopafstand van het centrum en het treinstation.

Waar ga je daar wonen (de buurt)? En het is maar twee treinstations bij mij vandaan.
Ik heb me nog niet eens ingeschreven, maar als alles gaat zoals ik hoop dat komt dat over 2 weken. Ik heb weinig zicht op de huizen die er zijn, ik zoek een appartement met lift of een benedenwoning.De buurten ken ik ook nog niet. Weet je hoe lang de inschrijftijd is voor Boxmeer? Loopt dat echt in de jaren?
Nee, eerder weken. Ik zal mijn vriendin naar dit topic sturen. Zei kan er meer over vertellen.
Meld zich *zwaait even naar Steph*

Ik ben je een klein jaar geleden voor gegaan, ben vanuit het buitenland in Boxmeer terecht gekomen (ben ik niet geboren en getogen) en het bevalt me erg goed.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb een huurwoning maar in de vrije sector (stond hier in de regio niet ingeschreven....nu wel). Weet eigenlijk niet precies hoelang de inschrijftijd is.
My god, het ziekenhuis in Boxmeer is juist top!
Oh Boxmeer, oh Boxmeer,

Zo sjiek en zo fijn..

/heimwee

Ik zou maar wat graag "remigreren" naar Boxmeer. Mijn familie woont er nog, maar ik krijg m'n wederhelft niet losgeweekt van Rotterdam.
quote:framboos1981 schreef op 28 juni 2013 @ 21:34:

My god, het ziekenhuis in Boxmeer is juist top!Yep. Net nieuw. Jaar of twee als ik me niet vergis.
quote:roza34 schreef op 28 juni 2013 @ 21:39:

[...]

Yep. Net nieuw. Jaar of twee als ik me niet vergis.De voorganger van dit ziekenhuis stond een poosje erg slecht bekend, maar dat is toch al gauw zo'n 20 jaar geleden alweer.
quote:roza34 schreef op 28 juni 2013 @ 21:39:

[...]

Yep. Net nieuw. Jaar of twee als ik me niet vergis.Inderdaad 2 jaar oud en staat officieel niet meer in Boxmeer (nog wel in de gemeente Boxmeer).
De omgeving hier is ook mooi. Grappige kleine dorpjes met oude kernen, genoeg groen. Heb al behoorlijk wat fietsknooppunten in de buurt bezocht.
De mensen daar zijn enorm aardig. Dat vind ik belangrijk.
Beugen ja... Wij gaan dit jaar of volgend jaar ook een huis in Boxmeer kopen
Daar zit ik inmiddels ook over na te denken framboos.

Verder eens met Roza, aardige mensen en een gemoedelijke sfeer.
Ben eigenlijk wel benieuwd, wat er met het oude ziekenhuis gaat gebeuren en wanneer, hihi. Mijn vriend heeft daar nog zijn co-schappen gedaan.
Cuijk is ook leuk, een treinstation dichterbij Nijmegen en volgens mij ongeveer even groot.
quote:framboos1981 schreef op 28 juni 2013 @ 21:58:

Ben eigenlijk wel benieuwd, wat er met het oude ziekenhuis gaat gebeuren en wanneer, hihi. Mijn vriend heeft daar nog zijn co-schappen gedaan.Dat zijn ze nu aan het slopen geloof ik
Het gaat mij echt om Boxmeer, prins op het witte paard woont daar.

Het klinkt als een leuke omgeving om te wonen. Ik ga trouwens niet voor vrije sector huur, dat kan ik niet betalen. Dan heb ik toch wel langer werk om een huis toegewezen te krijgen?
quote:snjokorn schreef op 28 juni 2013 @ 21:54:

Daar zit ik inmiddels ook over na te denken framboos.

Verder eens met Roza, aardige mensen en een gemoedelijke sfeer.Ik 'ken' de stad alleen beroepsmatig hoor, maar er hangt een goede sfeer.
quote:Carenza schreef op 28 juni 2013 @ 22:02:

Het gaat mij echt om Boxmeer, prins op het witte paard woont daar.

Het klinkt als een leuke omgeving om te wonen. Ik ga trouwens niet voor vrije sector huur, dat kan ik niet betalen. Dan heb ik toch wel langer werk om een huis toegewezen te krijgen?mooiland heeft ook het verlotingssysteem voor enkele van hun woningen.
Gaan jullie dan niet samenwonen? Je zegt prins op het witte paard
quote:Liezze schreef op 28 juni 2013 @ 22:00:

[...]

Dat zijn ze nu aan het slopen geloof ik

Klopt.

laatste nieuws
Nee, samenwonen zit er wsch. niet in, het zal latten worden . . . . . . Maar een stuk dichterbij dan nu hoop ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven