Wonen in Velp-Zuid, ervaringen?

01-07-2020 18:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik rijd nu 112 km naar m'n werk vanuit m'n ouders, ik wil graag verhuizen maar de woningmarkt is een drama. Ik zoek al een half jaar.

Nu was ik wonder boven wonder de eerste reageerder op een appartement in Velp, maar wel Velp-Zuid. Een gallerijflat tegenover het spoor. Morgen mag ik gaan kijken, maar op internet lees ik best veel negatieve dingen over Velp-Zuid. Is het echt zo erg? Iemand ervaringen?
Bij het spoor is volgens mij prima te doen hoor, verder zuidelijk is minder. Heb je al in de buurt gekeken? Hoe voelde dat? Wat voor soort woningen enzo?
Het gaat om een huurwoning? Gewoon doen. Alles beter dan drie uur reistijd op een dag.
Prima wonen volgens mij. Ik woonde bij Rijnstate, dat is pas zuid ;-)
Boven het spoor (noordelijk) is prima wonen. Over het spoor is, hoe zuidelijker je gaat,hoe slechter de buurt wordt.
Als je in Velp-Zuid rondloopt, weet je echt wel of je daar wil wonen. Het is niet alsof dat ergens verborgen plaatsvindt, je ziet het gelijk.
Bij het spoor is nog niet echt heel zuid he. Gewoon eens gaan kijken. En ga dan ook even nog een paar straten zuidelijker voor het contrast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven