Zacht warm licht boven eettafel, tips lamp?

28-07-2016 09:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Diverse lampen uitgeprobeerd maar we zijn door onze gloeilampen heen en nu resteert enkel lampen van nu. Verschillende lampen uitgeprobeerd maar ik vind het koud fel wit licht geven. Waar vind ik de soft tone lampen? Hema uitgeplozen maar niks gevonden..

Wie helpt liefst met foto doosje?
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 29 juli 2016 @ 10:57:

[...]

Ja, je geeft elke lamp een naam en je kunt voor elke lamp afzonderlijk de kleur en sterkte instellen.

Ik heb "De Eettafel", "Naast de Teevee" en "Boven de Kast". Je krijgt een soort keuzepalet met kleuren die je aan kunt klikken, alles is mogelijk. Je hebt ook menu's met bijvoorbeeld; concentratielicht, leeslampje, tropisch eiland, wakker worden.

Ik vind het ongelooflijk cool

Het klinkt echt goed, ik las ook dat je best een fel licht kunt instellen, dan heb je 's ochtends gelijk geen daglichtlamp nodig ivm herfstblues.

Het is wel duur, maar ik ga er denk ik toch maar eens wat geld voor apart leggen.
Ik heb thuis 3 Philips Hue lichten, waaronder 1 boven de eettafel. Mooie, ook zachte kleuren, maar ik zou het niet in mijn hele huis en vooral niet in de keuken/de wc/slaapkamers willen hebben. Nadeel is namelijk dat je de lampen altijd met behulp van je app aan (en eigenlijk ook uit) moet zetten. Dat vind ik niet per se functioneel.
Ik wil geen hue.. Enkel lampen die gen kil licht geven. Ivm dimmers moeten ze minimaal 60 watt bedragen maar in combi met kleine fitting vraag ik me Af of dat wel kan

Bij de Hema geweest: daar niet!
quote:iusco schreef op 29 juli 2016 @ 13:55:

Ik heb thuis 3 Philips Hue lichten, waaronder 1 boven de eettafel. Mooie, ook zachte kleuren, maar ik zou het niet in mijn hele huis en vooral niet in de keuken/de wc/slaapkamers willen hebben. Nadeel is namelijk dat je de lampen altijd met behulp van je app aan (en eigenlijk ook uit) moet zetten. Dat vind ik niet per se functioneel.

Echt? Dat is dan toch niet praktisch...

Eens je ze hebt ingesteld wil je ze toch gewoon met de lichtknop aan en uit doen.

Maar dat kan dan niet?
Aliva: nee, als je ze gewoon aandoet geven ze natuurlijk ook licht maar niet de voorgeselecteerde kleur
quote:iusco schreef op 29 juli 2016 @ 13:55:

Ik heb thuis 3 Philips Hue lichten, waaronder 1 boven de eettafel. Mooie, ook zachte kleuren, maar ik zou het niet in mijn hele huis en vooral niet in de keuken/de wc/slaapkamers willen hebben. Nadeel is namelijk dat je de lampen altijd met behulp van je app aan (en eigenlijk ook uit) moet zetten. Dat vind ik niet per se functioneel.Haha, heb je je telefoon eens per ongeluk op je werk laten liggen, zit je de hele avond in het donker.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven