zelf meubels opknappen
woensdag 11 maart 2009 om 00:33
n.a.v. deze topic werd ik zo enthousiast http://forum.fok.nl/topic/1009969/1/350
wie van jullie heeft zelf meubels opgeknapt etc...hoe heb je dat aangepakt... heb je er foto's van?
Ik ben benieuwd....
wie van jullie heeft zelf meubels opgeknapt etc...hoe heb je dat aangepakt... heb je er foto's van?
Ik ben benieuwd....
woensdag 11 maart 2009 om 00:47
Waaaaaaaaaaah!! Te gek!! Zo'n beetje alles bij mij in huis is gepimpt of onderweg... Die tafel met al die knipsels is heel gaaf. Ik ben daar nu knipsels voor aan het sparen. Grappig om het tegen te komen.. ( Of vervelend dat ik niet zo orgineel blijk te zijn, hihihi ). Heel leuk topic, ik zal kijken of ik foto's kan maken van mijn spulletjes en of ik ze kan plaatsen, ben niet zo heel handig met computers.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
woensdag 11 maart 2009 om 17:35
woensdag 11 maart 2009 om 20:18
@ Extrahalo;
Wahahaha, ja dat bedoel ik inderdaad. Wat een muts!!
Ik ga het nog eens proberen, maar dan met de goede foto. Dit is een foto van een stuk behang dat ik ingelijst heb en de hertenkop heb ik uit het behang laten komen, niet heel erg crea..
Bedankt voor je hulp!!
Wahahaha, ja dat bedoel ik inderdaad. Wat een muts!!
Ik ga het nog eens proberen, maar dan met de goede foto. Dit is een foto van een stuk behang dat ik ingelijst heb en de hertenkop heb ik uit het behang laten komen, niet heel erg crea..
Bedankt voor je hulp!!
woensdag 11 maart 2009 om 20:29
En dit een kastje van mijn overleden oma. Heeft al verschillende kleuren gehad en gaat binnenkort weer opgeknapt worden, ik vind het inmiddels niet meer zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind is de oplossing die ik heb voor de dvd-speler. Die past niet naast de tv, dus ik heb een boomstam gepakt, daar 4 pootjes van gezaagd, plank er op en nu staat de tv op die plank en past de dvd-speler er onder. dat vond ik zelf een vrij creatieve en leuke oplossing...
zondag 15 maart 2009 om 20:07
zondag 15 maart 2009 om 20:18
Ja, hier ook eentje! Ik word intens gelukkig van beits en een zaag, haha! We hebben nog tig renovatieprojecten op stapel liggen; onze antieke lits jumeaux, een kastje van grootouders, nachtkastjes, een Queen Anne tafeltje.. en daarnaast maken we ook zelf meubels. Het volgende from-scratch project is een mediameubel. En enkele maanden geleden hebben we een salontafel vermaakt van een oude kledingkast, zeer geslaagd, mensen vragen zelfs van welke designzaak het komt... *trots is*
zondag 15 maart 2009 om 23:19
quote:kookwekkertje01 schreef op 11 maart 2009 @ 20:29:
[afbeelding]
En dit een kastje van mijn overleden oma. Heeft al verschillende kleuren gehad en gaat binnenkort weer opgeknapt worden, ik vind het inmiddels niet meer zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind is de oplossing die ik heb voor de dvd-speler. Die past niet naast de tv, dus ik heb een boomstam gepakt, daar 4 pootjes van gezaagd, plank er op en nu staat de tv op die plank en past de dvd-speler er onder. dat vond ik zelf een vrij creatieve en leuke oplossing...Bloody hell! Da's mijn kastje-in-de-hal! Ook van overleden oma!
[afbeelding]
En dit een kastje van mijn overleden oma. Heeft al verschillende kleuren gehad en gaat binnenkort weer opgeknapt worden, ik vind het inmiddels niet meer zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind is de oplossing die ik heb voor de dvd-speler. Die past niet naast de tv, dus ik heb een boomstam gepakt, daar 4 pootjes van gezaagd, plank er op en nu staat de tv op die plank en past de dvd-speler er onder. dat vond ik zelf een vrij creatieve en leuke oplossing...Bloody hell! Da's mijn kastje-in-de-hal! Ook van overleden oma!
dinsdag 17 maart 2009 om 09:03
Hoeveel van die buikkastjes zullen er verkocht zijn in het verleden?
Mijn moeder heeft óók zo'n kastje, en mijn tantes...... ik vind hem wel heel erg leuk, ook al was het misschien een massproduct destijds, ma heeft hem nog in originele staat, dan is ie een beetje saai vind ik, maar gepimpt is ie echt een pronkstuk.
Mijn moeder heeft óók zo'n kastje, en mijn tantes...... ik vind hem wel heel erg leuk, ook al was het misschien een massproduct destijds, ma heeft hem nog in originele staat, dan is ie een beetje saai vind ik, maar gepimpt is ie echt een pronkstuk.