zelf meubels opknappen

11-03-2009 00:33 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
n.a.v. deze topic werd ik zo enthousiast http://forum.fok.nl/topic/1009969/1/350

wie van jullie heeft zelf meubels opgeknapt etc...hoe heb je dat aangepakt... heb je er foto's van?

Ik ben benieuwd....
Waaaaaaaaaaah!! Te gek!! Zo'n beetje alles bij mij in huis is gepimpt of onderweg... Die tafel met al die knipsels is heel gaaf. Ik ben daar nu knipsels voor aan het sparen. Grappig om het tegen te komen.. ( Of vervelend dat ik niet zo orgineel blijk te zijn, hihihi ). Heel leuk topic, ik zal kijken of ik foto's kan maken van mijn spulletjes en of ik ze kan plaatsen, ben niet zo heel handig met computers.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
*
wat een leuke site zeg...thx....

zal daar nog wel vele uurtjes vertoeven haha

Even proberen...
quote:kookwekkertje01 schreef op 11 maart 2009 @ 17:30:

[afbeelding]

Even proberen...ik denk dat je dit bedoelt

"]
ik zal er even een plaatje bijplakken voor de uitleg. Hier kom je na uploaden van je foto in tinypic.com

kopieer alleen de link met de [img] code, (dus de tweede van boven) plak die hier en post je berichtje. Klaar. Niets toevoegen, niet de incoontjes hier gebruiken, dat is hiervoor niet nodig.
Nou, wat een leuk topic zeg! Inspirerend allemaal.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@ Extrahalo;

Wahahaha, ja dat bedoel ik inderdaad. Wat een muts!!

Ik ga het nog eens proberen, maar dan met de goede foto. Dit is een foto van een stuk behang dat ik ingelijst heb en de hertenkop heb ik uit het behang laten komen, niet heel erg crea..

Bedankt voor je hulp!!

En dit een kastje van mijn overleden oma. Heeft al verschillende kleuren gehad en gaat binnenkort weer opgeknapt worden, ik vind het inmiddels niet meer zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind is de oplossing die ik heb voor de dvd-speler. Die past niet naast de tv, dus ik heb een boomstam gepakt, daar 4 pootjes van gezaagd, plank er op en nu staat de tv op die plank en past de dvd-speler er onder. dat vond ik zelf een vrij creatieve en leuke oplossing...
leuk die boomstronkjes
quote:meltje schreef op 12 maart 2009 @ 18:08:

leuk die boomstronkjesDank je wel.
echt leuk zeg...post vooral door mensen haha
Hier ook een meubelpimper, neem alleen nooit fotos van 'before' zou ik toch eens moeten doen..
weet iemand toevallig waar je leuke deurknopjes kan kopen???

die van de ikea vind ik nl niet zo...

k wil iets speciaals :P

en byrd...waar blijven de foto's :P
http://www.porseleinendeurknoppen.nl/
Hoe erg het ook kriebelt, vind t net iets te 'herkenbaar' worden als ik mn meubeltjes hier laat zien ;)
Ik was laatst bij de Xenos en die hadden ook allemaal porseleinen knopjes. Ook old-look metalen handvaatjes. Weet niet wat je precies zoekt.
quote:byrd schreef op 14 maart 2009 @ 17:35:

Hoe erg het ook kriebelt, vind t net iets te 'herkenbaar' worden als ik mn meubeltjes hier laat zien ;)Ja, daar heb ik ook nog over nagedacht, maar ik ben net even te enthousiast, haha.
Ja, hier ook eentje! Ik word intens gelukkig van beits en een zaag, haha! We hebben nog tig renovatieprojecten op stapel liggen; onze antieke lits jumeaux, een kastje van grootouders, nachtkastjes, een Queen Anne tafeltje.. en daarnaast maken we ook zelf meubels. Het volgende from-scratch project is een mediameubel. En enkele maanden geleden hebben we een salontafel vermaakt van een oude kledingkast, zeer geslaagd, mensen vragen zelfs van welke designzaak het komt... *trots is*
Ons dochtertje (3 1/2) heeft een kamertje vol met queen anne meubeltjes. Bed, kast (was met glas, maar dat vervangen door hout) en een kaptafel met spiegel. Alles wit geverft. Zo leuk geworden!

Ligeia.. ben benieuwd naar je salontafel.
quote:kookwekkertje01 schreef op 11 maart 2009 @ 20:29:

[afbeelding]

En dit een kastje van mijn overleden oma. Heeft al verschillende kleuren gehad en gaat binnenkort weer opgeknapt worden, ik vind het inmiddels niet meer zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind is de oplossing die ik heb voor de dvd-speler. Die past niet naast de tv, dus ik heb een boomstam gepakt, daar 4 pootjes van gezaagd, plank er op en nu staat de tv op die plank en past de dvd-speler er onder. dat vond ik zelf een vrij creatieve en leuke oplossing...Bloody hell! Da's mijn kastje-in-de-hal! Ook van overleden oma!
Zie hier!

en in het halletje

Hoeveel van die buikkastjes zullen er verkocht zijn in het verleden?

Mijn moeder heeft óók zo'n kastje, en mijn tantes...... ik vind hem wel heel erg leuk, ook al was het misschien een massproduct destijds, ma heeft hem nog in originele staat, dan is ie een beetje saai vind ik, maar gepimpt is ie echt een pronkstuk.
ik heb ook datzelfde buikkastje van mijn oma haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven