Zelf te bewerken huishoud / schoonmaakschema gezocht...

26-01-2018 14:31 9 berichten
Nu we zijn verhuisd naar een grote huis zijn de diverse taken in het huishouden / schoonmaken ook toegenomen.
Omdat ik van lijstjes duidelijkheid en overzicht in mijn hoofd krijg, ben ik op zoek naar een sjabloon van een huishoud / schoonmaakschema die ik zelf op de computer kan bewerken / aanvullen (dus geen PDF).

Op Internet kan ik eigenlijk alleen maar Pdf's vinden of documenten die je moet uitprinten om zelf aan te vullen.

Wie gebruikt er ook zo'n schema en heeft iets in Word / Excel of weet een link op Internet?
Alle reacties Link kopieren
https://templates.office.com/nl-nl/Sche ... TM00000062

Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Maar dat kun je dan toch gewoon beter helemaal zelf maken? Dan is het precies zoals je wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de taak-app Wunderlist hiervoor. Werkt op mobiel of online. Je moet wel zelf de taken invullen, maar kan taken elke dag/week/3 weken/maand etc herhalen.

Dus als jij de vitrage elke 6 maanden wil wassen, zet je dat er zo in.

Voorbeelden van hoe vaak je welke klus moet doen, zijn wel online te vinden.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Excelbestand met een schema. Met kleurtjes, dingen te doen, etc, mooi in een weekoverzicht. Kan je alleen helaas niet PBen, want op de een of andere manier werkt dat niet (kan ik niet of VIVAnieuw forum). Excelbestand kun je dan bewerken.

Als je een mailadres hebt of aanmaakt kan en hier post, kan ik het je sturen. Kan makkelijk met Gmail.
Alle reacties Link kopieren
Gamuza schreef:
26-01-2018 15:17
Ik gebruik de taak-app Wunderlist hiervoor. Werkt op mobiel of online. Je moet wel zelf de taken invullen, maar kan taken elke dag/week/3 weken/maand etc herhalen.

Dus als jij de vitrage elke 6 maanden wil wassen, zet je dat er zo in.

Voorbeelden van hoe vaak je welke klus moet doen, zijn wel online te vinden.
Dit, hebben wij ook. De taken die ik heb staan op mijn naam en de taken die mijn meneer moet uitvoeren staan op zijn naam. Wij gebruiken dezelfde app voor de boodschappenlijst en dingen die we nog nodig hebben voor in huis. Werkt perfect.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Wow
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een lijst op ouderwets manier gemaakt. Geen app o i d.
De grote dingen schrijf ik op en zo kan ik zien wanneer ik b v de kastjes voor het laatst gedaan heb.
De wekelijkse taken zoals stofzuigen schrijf ik niet op.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Pinterest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven