zelf wasmiddel maken
maandag 6 augustus 2012 om 20:42
Heeft iemand dat wel eens gedaan? Vond een recept op internet. Maar vroeg me af of iemand dit wel eens gedaan heeft en wat de resultaten waren?
Maak zelf je wasmiddel. Rasp 400gr sunlight zeep. Los dat op in 2.1/2 liter heet water. Doe er een halfkopje soda bij. Goed doorroeren, nachtje laten staan en je hebt ruim 2 liter vloeibare wasmiddel. Bijna een bolletje vol in de wasmachine doen
Maak zelf je wasmiddel. Rasp 400gr sunlight zeep. Los dat op in 2.1/2 liter heet water. Doe er een halfkopje soda bij. Goed doorroeren, nachtje laten staan en je hebt ruim 2 liter vloeibare wasmiddel. Bijna een bolletje vol in de wasmachine doen
zaterdag 11 augustus 2012 om 23:41
Heb sunlightzeep geraspt en maakt goed schoon.
Ruikt ook lekker en klein beetje azijn in gedaan als wasverzachter.
Nou kijken of mijn vriend geen allergische reactie krijgt.
Was binnen 5 minuten klaar
Was nieuwsgierigheid maar ook mijn vriend heeft last van allergische/intolerante reacties. Kan aan wasmiddel liggen hebben diverse uitgeprobeerd of aan wasverzachter hebben ook daar diverse geprobeerd. Neutral is ok maar best wel duur.
Ruikt ook lekker en klein beetje azijn in gedaan als wasverzachter.
Nou kijken of mijn vriend geen allergische reactie krijgt.
Was binnen 5 minuten klaar
Was nieuwsgierigheid maar ook mijn vriend heeft last van allergische/intolerante reacties. Kan aan wasmiddel liggen hebben diverse uitgeprobeerd of aan wasverzachter hebben ook daar diverse geprobeerd. Neutral is ok maar best wel duur.
woensdag 28 november 2012 om 13:56
woensdag 28 november 2012 om 14:06