Zoektocht naar stofzuiger
dinsdag 27 december 2011 om 23:25
Ik hoop dat ik hier goede tips krijg. Onze stofzuiger moet vervangen worden. Hebben een nieuwe houten vloer boven en beneden dus vereiste 1 is een goede parketborstel.
Natuurlijk veel zuigkracht.
We hebben katten dus moet goed zijn voor die haren.
Ook wat astma problemen dus een goed filter is ook belangrijk.
Maar deze dingen samen in een stofzuiger gaat blijkbaar niet. De een heeft een minder filter, de ander minder zuigkracht, de ander teveel negatieve recensies.
Pfff kom er niet meer uit. Vergelijiingssites heb ik echt al bekeken, maar hoop dat ik hier betere tips krijg.
Twijfel nog tussen wen Philips parketgeval, een miele maar die heeft een minder filter. Een electrolux maar die is niet speciaal voor parket en schijnt wat minder gebruiksvriendelijk te zijn.
Tja wie heeft goede ervaringen??
Natuurlijk veel zuigkracht.
We hebben katten dus moet goed zijn voor die haren.
Ook wat astma problemen dus een goed filter is ook belangrijk.
Maar deze dingen samen in een stofzuiger gaat blijkbaar niet. De een heeft een minder filter, de ander minder zuigkracht, de ander teveel negatieve recensies.
Pfff kom er niet meer uit. Vergelijiingssites heb ik echt al bekeken, maar hoop dat ik hier betere tips krijg.
Twijfel nog tussen wen Philips parketgeval, een miele maar die heeft een minder filter. Een electrolux maar die is niet speciaal voor parket en schijnt wat minder gebruiksvriendelijk te zijn.
Tja wie heeft goede ervaringen??
dinsdag 3 januari 2012 om 12:22
Wil je de beste hepafiltratie dan kijk je naar een stofzuiger met H14 filter. zuigvermogen wordt uitgedrukt in airwatts en er zijn er veel meer die het beter doen dan de magere 280/290 airwatts die Dyson heeft.
Stofzuigers met zak zijn in mijn ook nog steeds superieur aan de stofzakloze stofzuigers.
En zak verwisselen hoeft niet iedere dag bij de mijne slechts 2x per jaar en ik gebruik hem 3x per dag huishouden 6 personen.
Stofzuigers met zak zijn in mijn ook nog steeds superieur aan de stofzakloze stofzuigers.
En zak verwisselen hoeft niet iedere dag bij de mijne slechts 2x per jaar en ik gebruik hem 3x per dag huishouden 6 personen.